De hele dag hebben we geen kitten gezien, tot m'n vriend en ik de volgende dag samen naar de iPod zaten te luisteren en mijn vriend aan me vroeg: 'hoorde je dat?', de kitten zat onder de auto van de buren. De buren stonden erbij en zeiden dat we de kitten maar niet moesten aanraken, want je wist het maar nooit met zo'n wild en vies ding. De kitten was verrekte snel en schoot in een rap tempo over de camping heen, met ons erachteraan (arm ding, wat moet ze zich opgejaagd hebben gevoeld). Op een gegeven moment vluchtte ze door de sloot heen (!!) en waren we haar kwijt, het werd donker, dus hebben we de zoektocht opgegeven.
Maandag zijn we op zoek gegaan naar een schepnetje en hebben we tevens een tuigje gehaald, voor het geval dat. Diezelfde middag heeft mijn vriend de kitten te pakken kunnen krijgen met het netje en zijn we naar de DA gereden en de buit was flinke niesziekte, waarvoor ze een spuit antibiotica heeft gekregen. Tevens moest ze daarna 2x daags antibiotica, een kwart van een andere pil, 2x daags stomen, 4x per dag oogjes schoonmaken en zalven en voeren en water geven met een spuitje (ze rook niets en at dus ook niet zelfstandig).
Gister zijn we teruggekomen van vakantie, MET poes. Het is een meiske van tussen de 1 en 2 maand (de DA zei eerder richting de 1 dan richting de 2 maand) van 750 gram, genaamd Bloempje

Net gevangen en op weg naar de DA

Die meneer de kattenvanger is toch best oke

Ik heb een hoop slaap in te halen

Hier speel ik handbagage (op weg naar NL)

Dit is mijn slaaphoekje...

... en dit mijn lekkere bekkie

Morgen gaan we naar de DA voor een check up en om te bespreken wat voor voorbereiding en planning we moeten treffen voor de kitten die we ruim voor onze vakantie hadden gereserveerd en die over anderhalve week komt. Bloempje krijgt er een leeftijdsgenootje bij om mee te spelen