Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorientjee schreef:Dat had mijn cavia ook. Waarschijnlijk is er iets mis met haar kiezen.
Die van mij at niks meer, en werd dunner en zwakker. Te laat naar de DA gegaan, want de dag erna was ze dood. Want die tand hersteld zich heel moeilijk!
Waarschijnlijk iets met haar kiezen, ik zou snel een bezoekje brengen aan de DA!
trustHim schreef:tja in het weekend werken de d.a. ook hoor. lijkt mij niet best als ze niet kan eten en kwijlt, beestje voelt zich dan duidelijk niet prettig. zou dus toch even bellen met een d.a. die kan je adviseren wat te doen, of je kan wachten tot maandag of gelijk moet komen. in ieder geval geen melk geven!
Dorientjee schreef:dan zou ik maandag even bellen of je langs kan komen.
Ik moest van mijn dierenarts wortelpap voor baby's.
Dan moet je het papje nemen voor de jongste maanden!
Ik had toen deze:
en het drinken in een bakje doen ipv een flesje
Miracle_ schreef:trustHim schreef:tja in het weekend werken de d.a. ook hoor. lijkt mij niet best als ze niet kan eten en kwijlt, beestje voelt zich dan duidelijk niet prettig. zou dus toch even bellen met een d.a. die kan je adviseren wat te doen, of je kan wachten tot maandag of gelijk moet komen. in ieder geval geen melk geven!
Mijn ouders zijn niet thuis, en er is geen geld in huis.. en een DA moet ook betaald worden....
assiejlover schreef:Ik weet niet of ik hier nog mag reageren?
Ik ben benieuwd hoe het met de cavia gaat.
De tanden kunnen wel geknipt zijn, maar heelemaal achter in hun mondje hebben ze nog kiezen. Ook deze kunnen te lang zijn. Die kunnen ze bijna niet gaan knippen en dan red je cavia het alsnog niet