Mijn ene kat is afgelopen week doodgegaan. Op zich al vreselijk natuurlijk, en we zijn er allemaal kapot van

Maar... mijn andere kat is zó verdrietig, dat hij weigert zijn brokken op te eten. Ik heb hem de afgelopen dagen kleine stukjes vlees gegeven, dat wil hij wel hebben. Maar dat is niet genoeg.

Hij is altijd al mager geweest (zijn moeder was dat ook, zit in de familie) maar hij is nu erg afgevallen... deels van verdriet, deels van het gewoon niet eten. Het is nu zondag, en ik kan niets halen. Ik heb hem vandaag maar vlees gegeven, en hij wil ook wel drinken, gelukkig

Maar mijn vraag is deze: in wat voor kattenvoeding zitten véél calorieën en véél voedingsstoffen? Het moet nat voer zijn, want brok weigert hij pertinent. Ook zal ik onze dierenarts vragen hem een vitaminespuit te geven, dat hij dát in ieder geval niet te kort komt

Help me alsjeblieft, ik wil niet nóg een kat kwijt....

Mijn andere kat is er sinds donderdag niet meer, en zolang eet hij dus al niet. 3 dagen dus nu. Maar ik wil het niet aanzien, ik wil het kleine ding er echt bovenop hebben....

Oh ja, even voor de duidelijkheid: ik zal dus morgen vragen of de DA hem grondig onderzoekt, misschien heeft hij iets onder de leden...