Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik zou idd wel iets van een hok neerzetten ofzo tegen regen en om ze te voeren. Ik denk eigenlijk dat die grasmatten het niet lang uithouden, als ze gaan graven komt er allemaal zand op en ze eten er natuurlijk ook veel van. Ik heb gewoon op het zand nog een grote buis liggen waar ze regelmatig in en op lopen, dus misschien is dat een idee? ikenindi schreef:ik heb klei ook nu.

en ik kan er ook hooi in leggen, dus dan kan ze als ze t koud heeft daar mooi in liggen
ikenindi schreef:ik heb een hok, maar dan ligt er aarde overheen helemaal. ik heb er stronken voor gelegd nu, zodat t kleiner lijkt, maar ze kan er wel dewgelijk in schuilen voor de regen enzo hooren ik kan er ook hooi in leggen, dus dan kan ze als ze t koud heeft daar mooi in liggen

Miss_Malfoy schreef:Nee, bij dit kan ze denk ik niet echt graven, hoogstens er een zootje van maken, dus mischien is een stukje waar ze wel echt kan graven wel nodig.

t kan niet anders dan dat ze er overheen springt, dus het hek moet toch nog hoger. nu maar schuin naar binnen toe maken. wel jammer, want wordt een lelijk uitzicht vanuit huis dan...