Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Billy schreef:Wat een eikel, heeft hij geen hersens of zo?
Daantje1981 schreef:Billy schreef:Wat een eikel, heeft hij geen hersens of zo?
Nou nou, het is zeker niet slim wat hij gedaan heeft. En je mag natuurlijk alles ervan denken wat je zelf wil. Maar het lijkt me niet normaal om dat zo op een openbaar forum uit te spreken..
Billy schreef:Wat een eikel, heeft hij geen hersens of zo?
Thats_Me schreef:Broertje even goed laten zien wat de gevolgen van zijn actie zijn geweest. Zo kan hij ook zien dat het echt erg is wat hij gedaan heeft.
Ik denk dat het met de kat wel goed komt. Door het afknellen is de poot opgezet nu er weer voldoende bloed doorheen kan zal de zwelling wel af gaan nemen. Belast ze de poot nog? Je kunt even de dierenarts bellen voor de zekerheid om te checken of er toch echt niets mis is.
Billy schreef:Dit is gewoon dierenmishandeling.
En al gaat het om een kind, hij kan wel bedenken dat een elastiekje om je poot niet prettig is.
Als hij dit niet snapt is hij niet bij dieren vertrouwd...
Ik normaal doen? Vind je deze actie van je broertje zo normaal dan?
raylaatje schreef:Thats_Me schreef:Broertje even goed laten zien wat de gevolgen van zijn actie zijn geweest. Zo kan hij ook zien dat het echt erg is wat hij gedaan heeft.
Ik denk dat het met de kat wel goed komt. Door het afknellen is de poot opgezet nu er weer voldoende bloed doorheen kan zal de zwelling wel af gaan nemen. Belast ze de poot nog? Je kunt even de dierenarts bellen voor de zekerheid om te checken of er toch echt niets mis is.
in haar begin tekst staat dat de kat kreupelend binnen kwam