Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikki__ schreef:Hoezo je bedenkingen BraveSpots?
Getekend
BraveSpots schreef:Nikki__ schreef:Hoezo je bedenkingen BraveSpots?
Getekend
Op het feit dat ze nog altijd dieren aannemen nadat er al bekend was dat er problemen waren met de locatie en mss de dieren moeten laten inslapen. Mij lijkt het toch dat je een stop zet op je inkomende dieren als zoiets boven je hoofd hangt?
Marloez schreef:Volgens mij is het merendeel van die dieren beter af met een spuitje.. als ik het zo lees. Er zitten namelijk doodzieke dieren bij die opgelapt worden, maar nooit helemaal beter kunnen worden.
ikenindi schreef:Marloez schreef:Volgens mij is het merendeel van die dieren beter af met een spuitje.. als ik het zo lees. Er zitten namelijk doodzieke dieren bij die opgelapt worden, maar nooit helemaal beter kunnen worden.
ik vraag me ook af of het echt zo slecht is als die dieren ingeslapen worden... ze merken er dan niks meer van en hebben toch een mooie tijd gehad daar?
Marloez schreef:Volgens mij is het merendeel van die dieren beter af met een spuitje.. als ik het zo lees. Er zitten namelijk doodzieke dieren bij die opgelapt worden, maar nooit helemaal beter kunnen worden.
Sisco4life schreef:Marloez schreef:Volgens mij is het merendeel van die dieren beter af met een spuitje.. als ik het zo lees. Er zitten namelijk doodzieke dieren bij die opgelapt worden, maar nooit helemaal beter kunnen worden.
Idd...Dat is toch geen waardig leven zoKijk, als ze vervolgens naar een baas kunnen die ze alle liefde en aandacht geeft OK, dan teken ik wel. Maar dit gaat kennelijk om dieren die in een soort van reservaat zitten welke eten en drinken krijgen en that's it. Nee, doe dan maar een spuitje...
Sisco4life schreef:Maar die dieren hebben toch in zekere zin wel een trauma opgelopen, geen vertrouwen in mensen enz. Natuurlijk blijven er altijd uitzonderingen hoor, maar ik snap gewoon niet dat er zoveel dieren getraumatiseerd in een reservaat zitten. Als ze geen waardig leven kunnen lijden ( en dan doel ik vooral op zieke dieren) dan is er voor mij maar 1 optie hoor..
Sisco4life schreef:Maar die dieren hebben toch in zekere zin wel een trauma opgelopen, geen vertrouwen in mensen enz. Natuurlijk blijven er altijd uitzonderingen hoor, maar ik snap gewoon niet dat er zoveel dieren getraumatiseerd in een reservaat zitten. Als ze geen waardig leven kunnen lijden ( en dan doel ik vooral op zieke dieren) dan is er voor mij maar 1 optie hoor..
Citaat:Doen we met mensen toch ook niet? Als ze geen waardig leven meer kunnen lijden.... (zieke mensen ?)