waar houd jou kat/poes het meest van?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

waar houd jou kat/poes het meest van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 11:50

hoihoi,
nou de titel zegt het al waar houd jou kat of poes het meeste van?
en dan bedoel ik niet eten maar bijv. van oppakken of aaien of naar buiten gaan of wat dan ook Haha!
kom maar op..

Mijn kat melho houd het meest van oppakken in het begin liet hij zich wel eens in je armen vallen Clown
mijn andere kat Branco vindt praten leuk in de ochtend komt die naar je toe en da begint hij te praten Haha!
mijn poes Azul vindt aaien leuk en aan je hangen Clown en de andere poes vindt liggen wel leuk (is al 17 jaartjes dus ja..)

groetjes Vingers aflikken

ZusJacobs

Re: waar houd jou kat/poes het meest van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 15:04

niemand??? Huilen van het lachen

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 21:38

Mijn ene kat vindt het heerlijk als ik over zijn buik aai.
Hij gaat dan op zijn rug op mijn schoot liggen, zodat ik er goed bij kan en dan maar spinnen....
Als ik stop, geeft hij een paar meppen tegen mijn hand en mauwt eens even flink om aan te geven dat híj er nog niet genoeg van heeft.
Geloof me, hij houdt het vééééél langer vol dan ik!

Mijn andere kat kan werkelijk úren op de klimpaal zitten, die voor het raam staat.
En dan maar vogeltjes spotten Tong uitsteken

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 16:20

ja vogeltjes spotten is hier ook erg in haha, dat geluidje dat ze dan maken eheheh of zo iets haha ROFL

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:23

Stoeien met mij (het baasje) en met de hond.
Gaat ze op de bank zitten en alls hij voorbij loopt springt ze op zijn rug en onze liefe 3 jaarige huskey vindt het ook geweldig.
en laterand liggen ze samen lief in de hondemand te slaapen

x_dootje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:36

Ik heb 6 katten
Foxy: vind het lekker als ik op haar buikje aai, en ze vind vogels spotten ook helemaal geweldig. Verder staat ze elke octhend voor de badkamerdeur, als iemand dan de deur open doet rent ze naar binnen en springt op de wastafel en gaat daar dan verder met mauwen voor water, als de kraan dan open doet, gaat ze er uit drinken. Tong uitsteken
Lobby: Die vind het heerlijk om op de krabpaal voor het raam te liggen en dan af en toe lekker gekriebelt te worden en ook weer vogels spotten Clown. Als je hebt gedoucht en hij is dan in de badkamer wil hij alleen maar aandacht van je Tong uitsteken
Diego: vind het wel goed om lekker naast me te liggen en lekker even te kriebelen op de buik ofzo.
Joya: vind het leuk om lekker op je schoot te zitten en lekker te spinnen. De douche in lopen na het douche vind ze ook leuk gaat ze het water oplikken Tong uitsteken Clown
Isis: vind het leuk als je tegen haar gaat praten, gaat ze helemaal draaien met haar hoofd, en op de buik kriebelen is helemaal lekker Tong uitsteken
Osiris: Vind het helemaal geweldig als je op zijn buik kriebelt, gaat ie helemaal voor liggen. Clown zo leuk en dan vinden ze allemaal de vogels en de vlinders ook wel leuk Clown Tong uitsteken

Sandravm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:37

Mijn kat vind het heerlijk om bij me te slapen. Ze slaapt op het voeteinde van het bed. En 's avonds als ik naar bed ga, roep ik haar en gaat ze gewoon mee naar boven.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:39

Ehm heb je even ??

haha als ik over al mijn katten moet vertellen hoe ze zijn dan ben ik wel ff bezig Tong uitsteken

De meesten hier zijn heel erg aanhankelijk en volgen me overal, onder de douche, op de wc en snachts lig ik onder een dekentje van katten. Haha!

Qua aaien hebben ze allemaal hun favo spot.
De ene vind aaien over de buik heerlijk, de ander moet ik op dr billen aaien Clown

Weer een ander word helemaal wild als ik over dr bolletje aai Lachen

Katten zijn heerlijk !

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:40

Dat doet de mijne ook Sandravm alleen komt mijn hond dan met haar mee en dat is minder prettig wat de mijn kat wil bij mij slaapen maar ook bij de hond

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:44

1 kat vind het heerlijk om op me te liggen, en dan een of ander gesprek te voeren Nagelbijten / Gniffelen
Is opzich best grappig, je praat maar je weet allebei niet wat de ander nu eigenlijk bedoeld maar toch gaat het ergens over Clown
Lekker vaag, oke.
En ze loopt graag mee als ik ergens heen ga...
Nouja, ik weet niet of ze het echt leuk vind want ze klinkt altijd best wanhopig maar ze loopt eigenlijk altijd mee als ik ergens heen ga.
Ze heeft volgens mij nogal last van verlatingsangst ofzo

En die andere kat vind het wel lekker als je achter zn oren krabt, altijd bij iedereen aan het slijmen om aandacht Nagelbijten / Gniffelen
Maar deze kat is toch meer gericht op de andere kat dan op mensen

Ik vind het toch wel leuk dat ik allebei de katten van jongs af aan heb nu Lachen Vooral de eerste is echt helemaal gek op me, de 2e is gek op iedereen maar slaapt wel altijd bij me, bij mijn vorige kat was dat veel minder maar die was al 4 toen ik geboren werd..
Die kat kwam graag tegen je aan knuffelen, maar alleen als ze het zelf wilde... die kat kon je echt niet dwingen op je kamer te slapen of om op schoot te blijven. Maar het was toch een geweldig dier Verdrietig

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:34

De kater vindt het heerlijk om te spelen met zijn muis net nadat ik die ingespoten heb met Catnip Vork

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 00:13

Hondenbrokken van Bonzo (voor kleine honden) Vork

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 01:07

Lui liggen wezen Vork

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 01:20

Op mijn bed slapen. Baklap pikt het halve bed in

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 04:55

Hebben jullie katten ook dagelijks last van "de dolle vijf" ?

Hier is elke dag wle een keer dat ze helemaal uit hun dak gaan, lijkt wel of ze tikkertje aan het spelen zijn, in noodvaart vliegen ze dan rond hier, trap op , trap af, krabpaal in, roetsj over de bankleuning...
En dan die blije koppen erbij, grote ogen, dikke staart. Genieten is dat,ik moet dan altijd zo lachen Haha!

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 09:23

haha ja enorm, en idd die hele grote ogen geweldig Haha!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 09:28

Aandacht. In welke vorm dan ook.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 09:31

Naar buiten gaan en beestjes vangen. Het is echt geen aanhankelijke kat. Tenzij het op eten aankomt, dan begint hij het huis overhoop te zetten en te doen als het niet snel genoeg gaat. Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 09:33

AANDACHT! en als ze die niet krijgt zit zete janken :'(

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 09:35

crossmonster schreef:

Hier is elke dag wle een keer dat ze helemaal uit hun dak gaan, lijkt wel of ze tikkertje aan het spelen zijn, in noodvaart vliegen ze dan rond hier, trap op , trap af, krabpaal in, roetsj over de bankleuning...
En dan die blije koppen erbij, grote ogen, dikke staart. Genieten is dat,ik moet dan altijd zo lachen Haha!

We dachten hier serieus dat die van mij gewoon een tik van de molen gehad had, meer katten hebben hier dus last van? Hij heeft zo enkele kleine balletjes om mee te spelen, die vliegen echt ALLE kanten op. Hij heeft al een tafeltje en stoel laten omvallen met z'n gespring, de hond moet er ook regelmatig aan geloven. En die's ocharm al op leeftijd en hoort/ziet wat slecht, beest verschiet zich dus elke keer een bult wat de kat vervolgens geweldig vindt en besluit te beginnen aan het volgende rondje 'race als een dolle kat door het huis'. Rolleyes Ook de trap loopt hij op en af, met een lawaai dat je denkt dat er iemand naar beneden valt. Haha!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:18

Kat is inmiddels 11 en heeft sinds een tijdje ook de dolle 5. Oortjes plat naar achter, ogen groot en rennen maar, het hele huis door. Sinds het voorjaar kan ze in een tuin en probeert ze ook vogels te vangen, maar ze verwacht eigenlijk dat ze blijven zitten tot zij er is en dat doen ze dus niet. Clown
Ze is gek op aandacht, kletst je de oren van je hoofd, maar vindt het het allerlekkerst om onder haar kinnetje en op de zijkant van haar kaak gekriebeld te worden. Gaat dan helemaal tegen je hand inhangen en je hoort haar 3 meter verder nog spinnen. Lachen

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:31

bij ons achter huis staat een kar met pakken hooi op
Daar zet ik ze altijd neer, en dat vinden ze super Clown

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 13:57

Elvis gaat sinds ze zwanger is in de buurt van haar borstel liggen, terwijl ze voorheen niks van dat ding moest weten. Nu vind t ze het heerlijk, en wilt ze niks anders meer.

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 16:11

crossmonster schreef:

Hha ja, prachtig Clown

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 16:11

Sproeien tegen onze gordijnen aan Boos!