Ze is nu achttien. Altijd kerngezond geweest. Vorig jaar, toen ze zeventien was, geloofden mensen dat gewoon niet. Ze zag er nog zó goed uit!
Maar nu wordt ze minder.. Ze heeft drie cystes/ vetbulten (twee op haar hoofd en één op haar zij), hier heeft ze gelukkig helemaal geen last van, maar een mooi gezicht is het natuurlijk niet.
Maar plotseling vermagert ze erg... Ze slaapt brijwel de hele dag. Ze eet veel minder dan vroeger, valt van oudheid soms zomaar om. Laatst is ze van de trap gevallen toen ze mij achterna wilde lopen....
Vandaag ontdekten we dat ze haar RC brokjes ook niet meer goed kan eten (normaal kreeg ze altijd RC brokjes, de hele dag ter beschikking, en 's avonds rond etenstijd vers vlees van Prins).
Ik heb vanmorgen van het asiel maar AD-voer meegenomen. Hopelijk sterkt ze daar weer een beetje van aan.
Vandaag ontdekten we ook dat haar speeksel wat 'bloederig' is. Hiervoor gaan we morgen naar de DA (ik zie er nu al zo tegenop, want ze vindt het VERSCHRIKKELIJK in de auto en in de auto en bij de DA valt al haar haar eruit en zit ze met open mond te hijgen van stress

Ik vrees dat ze haar langste tijd hier gehad heeft... Mijn kat. Mijn gewéldige kat.
Mijn kat die niet ziek kon zijn. Mijn kat die altijd onsterfelijk leek.
18 jaar lief en leed... Zal dit dan het einde zijn......

(Foto van vorige week)