Wat ik vandaag weer is meemaakte

Maar ik vind het zo erg he, moest gewoon bijna huilen ookal is het mijn hond niet!
Vind het wel associaal van de dierenambulance & de politie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Runn_love_ schreef:maar ik snap dan niet waarom je een dier niet komt ophalen ?!?!
je bent toch zeker de dieren ambulance en het is je taak, dieren redden en niet je werk laten liggen omdat ze wel kunnnen brengen?
Runn_love_ schreef:maar ik snap dan niet waarom je een dier niet komt ophalen ?!?!
je bent toch zeker de dieren ambulance en het is je taak, dieren redden en niet je werk laten liggen omdat ze wel kunnnen brengen?
sexy_back schreef:Runn_love_ schreef:maar ik snap dan niet waarom je een dier niet komt ophalen ?!?!
jep ik snap je punt en ben het volledig met je eens... maar ja wat doe je er aan...
moet je eens goed opletten de meeste ambulance diensten voor dieren werken van 9.00 tot 17.00
ook van die rare tijden maar ja.. ze mogen het zelf beslissen dus je kunt er niks aan doen.
Runn_love_ schreef:zouden ze dan ook niet in nood op te roepen zijn ??
stel nou dat het nog erger was ??
Evelijn schreef:De dierenarts.. die heeft de kennis en de kunde.. en ja als je een niet zo grote dierenvriend treft ook een rekening.
Citaat:Je kunt ons niet vergelijken met een menselijke ambulance ..
ikenindi schreef:Runn_love_ schreef:maar ik snap dan niet waarom je een dier niet komt ophalen ?!?!
maar als er 3 tegelijk zijn kun je niet als je maar 1 ambu hebt overal heen...
wel goed ts dat jullie met de hond naar de da zijn gegaan!