Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Iets op het aanrecht leggen waar ze van schrikt of wat ze niet lekker vindt... Zilverpapier over plakken mss? Dat helpt meestal wel
sunshine schreef:Ze mag het gewoon niet, ook niet als ik er niet ben.
Bandida schreef:sunshine schreef:Ze mag het gewoon niet, ook niet als ik er niet ben.
Ik begrijp dat je dat wil, maar dat kan niet met een kat. Moet je een hond voor nemen
ellepel schreef:ander poes mag wel op het aanrecht?
dan mag deze het ook.
ik ben al es verhuisd en in het nieuwe huis mochten de katten er niet op en dat hadden ze in 1 dag geleerd, gewoon even keihard van het aanrecht afvegen![]()
niet slaan,maar met een mega schreeuw"he wat is dat potverdrie!!!!:"en echt er af vegen met je arm zodat ze er wat raar van af vallen ( niet lief maar werkt wel)
wel daarna na 10 tellen flink knuffelen zodat ze weten dat je hen nog wel lief vind![]()
in en nieuw huis gelden andere regels en poezen hebben dat echt snel door hoor....
maar wel de keukendeur dichtdoen als je er niet bent anders springen ze er op een gegeven moment toch echt wel weer een keertje op..en als je er dan niet bent om te corrigeren begint je hele probleem opnieuw.
dus laat het nu maar zo want als die andere het wel mag is niet helemaal eerlijk