), en ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om ze dan mee naar boven te nemen? S'avonds dan, als ik ga slapen.
Ben bang dat ze in de leren bank gaan hangen oid..
En omdat ze zo jong zijn wil ik ze eigenlijk ook niet alleen laten. 
We willen ze trouwens ook laten castreren.. Hoe oud moet ie daarvoor ongeveer zijn, en wat zijn zo ongeveer de kosten?

Maargoed, ik ben benieuwd naar jullie mening. We hebben 2 honden, maar helemaal geen ervaring met katten oid.. Dit worden de eerste.
. Wij deden ze in het begin ook altijd opsluiten zodat ze zindelijk werden en gewoon even een eigen plekje hebben. Bij ons vond de eerste kat het allemaal prima en heeft best een tijdje in de nacht 'opgesloten' gezeten (week of 3) en de andere kat zat na 2 dagen al bij ons op bed omdat we knettergek werden van het gemiauw
.
Kans is wel groot dat ze eens aan de leren bank gaan hangen dus zorg voor een krabpaal en zet ze daar onmiddellijk bij als ze het doen. (is geen garantie dat ze het nooit zullen doen helaas)
Testen maar, als ze wat ouder zijn.. met kittens gaat het niet lukken.
En later omdat ze nogal adhd heeft en ze van mijn ouders niet alleen beneden mag ivm het slopen van dingen.
Tsja om de bank te sparen heeft niet zoveel zin denk ik, mijn kat krabbelt ook altijd aan de bank terwijl we 2 krabpalen hadden.