HELP! Bij onze buren heeft Ninna net een pauw ontdekt, onze buurvrouw is al oud, en ze kan niks meer. HELP??!! Wat moeten we nu doen? In eeen van de stalletjes steken of gewoon laten?? Het stormt hier en bliksem! Wat moeten we doen?!
Sorry voor dit haastige bericht! Maar we hebben geen idee wat we moeten doen!
En toch ook wel enkele km's (weet ik ook pas sinds 2 weken geleden, toen belde iemand met een zelfde soort verhaal naar de praktijk). Het vangen van zo'n beest schijnt nog niet zo eenvoudig te zijn trouwens.
Bel de dierenambulance! Wij hadden een keer een papagaai in de tuin (niet zo'n kleintje maar 1tje van meer dan 1 meter!) en toen hebben we ook de dierenambulance gebeld. Die zijn toen gaan informeren en ze hebben de eigenaar wel gevonden. Maar tegen de tijd dat ze die gevonden hadden was de papagaai al wel weer weg
Waar woon je? Misschien kan mijn moeder wat adviezen geven (vanuit de vogelopvang te Eck en Wiel? Als het dier van niemand lijkt te zijn zou vangen het beste zijn en hem op laten halen door de dierenambulance, deze zal hem melden bij de instellingen voor vermiste dieren enzo...
Zoalng hij maar niet met zn veren schudt terwijl je aan het rijden bent... Heb ik hilarische momenten mee beleefd toen wij op stal nog zo'n beest hadden. Ze kunnen trouwens best ver en gaan doorgaans gewoon weer naar huis. Hoe is het nu afgelopen??
Hij is waarschijnlijk geschrokken van het onweer, en het is heel de tijd bergaf naar ons huis, dus... en nu moet 'ie dus ook weer een stijle bergop, op een drukke baan Raar dat 'ie deze reis al overleeft heeft, arm beest. ...