Ik was onderweg naar het Bos .. Ergens achter ons wel stukkie lopen..
Ik babs bellen dat ik er bijna was want zij ging mee met d'r hondje..
Kom ik bij een kruispunt.. daar word aan gewerkt en nu zijn ze (eindelijk) asvalt aant leggen.
Tijdens autorijles konden we er dus ook niet langs en moesten we omdraaien maar nu reed er verkeer enzo overheen, dus ik dacht nou ank er ook wel overheen lopen toch..
Aan de zijkanten van de weg leek het wat modderig dus ik d8 dat is nog nat loop ik dus niet overheen.
Dus ik loop over het midden van de weg, zie 8teraan het kruispunt van dat werkvolk zitten..
En ineens Sacha begint te janken van de pijn echt niet normaal. Dus ik dacht wat is er aan de hand dus ik maak dat ik richting het zand kom (richting die werklui) ik kom daar aan en die dikke kerl ligt helemaal dubbel
ik zeg geirriteerd WAT lach je nou

Zegt ie dood leuk :"tja dat asvalt is nog heet he

Nouuuuuuuuuuuu ik wist niet hoe ik het had jonge hellig hellig dat ik was!!!!!!!!!!
Dat ze ook helemaaaaaaaal niks zeggen he .. nee gewoon stijf hun klep houden en ook nog lachen als mijn hond zn pootjes verbrand (overigens gaf djaga geen kick).. Ik heb dr poten gecheckt, ze loopt normaal maar de kussentjes zijn niet meer echt zwart maar huidskleur.. ben echt woedend!!

kijk ik had miskien kunnen weten dat het nog warm was maar mijn rijles was ten eerste al 2uur terug toen mocht je er nie over heen moest ik nog draaien
ten 2de ben ik een leek in asvalt (zoals de meeste burgers buiten dat vak) en weet ik nie hoelang het heet blijft
ten 3de zoiets zet je dan tog af
of ZEG iets , zo denk ik of zit ik nou helemaal fout?
Daarbij speelden er in de tijd dat ze bezig waren met die weg (van opbreken tot nu) continu kinderen .. ook kleine kinderen.. Er zou maar een kindje bij zitten die met blote voeten daar gaat lopen..
Nou ja ben benieuwt wat jullie vinden..