En elke keer als ik eraan wou beginnen schoten de tranen er alweer in

Op 6 mei 's ochtends moest mijn moeder naar de dierenarts met Bas (Voor z'n prikje) en Bobby (voor controle).
Toen ze thuis kwam, zag ik mijn moeder al uit de auto stappen met zonnebril op, en dr tranen wegvegen, ik dacht al, dit kan niet goed zijn...
En ja hoor, ze kwam me het bericht bezorgen dat Bobby morgen (7 mei dus) ingeslapen werd....

De dierenarts kon gewoon niets meer voor m doen, en Bobby had last van zn darmen enz.
Bobby was al blind en begon doof te worden
Hij bleek ook nog eens de ziekte van Crohn (darmziekte) te hebben....
zo'n 3/4 jaar terug begon Bobby blind te worden, maar toch kon ie zich goed redden in de omstandigheden, zelfs toen we verhuisten kon ie zich na een tijdje goed redden.
Bobby was een allemans vriend, alles en iedereen was leuk,lief en aardig.
High five's geven was zijn specialiteit, hij sloeg lekker in het rond met dat heerlijke pootje van m.
En die traditie van m hebben we voortgezet, ik leer het mijn andere honden ook (op 1 na, die is te lui

Het nare was dat er net een vriendin bij mij logeerde met haar Tinker (voor 3 dagen), en die volgende dag dat bobby ingeslapen zou worden, zou ook mijn shetje Billy verkocht worden...
En een tijdje daarvoor is onze andere hond weggegaan (kon niet goed samen met Bobby) dus nu hebben we nog maar 2 honden ipv 4...)
En mn andere pony'tje boris is vorige keer ook al opgehaald (verkocht)
Dus heb niet even lekker kunnen uithuilen met Bobs in m'n armen..
's avonds alleen de laatste foto's kunnen maken..
De volgende dag was het zo ver... ik ging niet mee, want is niet leuk voor vriendin

Heb het verslag of course wel gehoord...
En daar lag Bobby, helemaal vrolijk, snapte er niets van, maar was evengoed vrolijk.
Al kwispelend zat ie op de tafel...
Toen gaf de DA 'm een spuitje en bobby werd al moeier en ging liggen....

Hij kwispelde door, totdat hij zijn laatste adem uitblies,en zijn hart ermee stopte....

Bobby heeft 10 jaar mogen worden, en is mijn eerste dier die bij ons dood is gegaan (verder zijn andere honden verkocht)
Afscheid nemen bestaat niet, Bobby, je blijft altijd in mijn hart!
De échte High five

http://i210.photobucket.com/albums/bb19 ... border.jpg

Zo hé...

Laat een leuk berichtje achter...