Om alles bij elkaar te houden en overzichtelijk

Timon is een cyperse kater, geboren op 16 april. Hij heeft nog 1 broertje en 3 zusjes. Moeder is zwart/wit en vader is rood.
De eerste keer dat ik kwam kijken wisten we nog niet of het een mannetje of een vrouwtje zou zijn. De oogjes waren nog dicht, al deden ze al veel pogingen de ogen open te krijgen.
Timon 8 dagen oud:
vlnr: zusje Snowy, Timon, broertje Jip en de 2 rode zusjes hebben nog geen naam.

Timon 2 weken en 1 dag oud:
Bij alle vijf de kittens zijn de ogen open, de broertjes liggen graag aan de melkbar en slaan zich al schoppend en duwend een weg er naartoe

3 weken en 1 dag oud:
Ze worden al wat speelser, doen verdwaalde pogingen een echte kat te zijn, maar dat gaat vaak nog moeizaam, letterlijk met vallen en opstaan. Ze zijn ook erg benieuwd naar wat er aan de andere kant van de doos zit en af en toe moet er één worden opgeraapt en teruggezet

Met broertje Jip:

4 weken en 1 dag oud (het schiet al op!):
De rand van de doos is weggeknipt, zodat ze door de kamer kunnen struinen als ze dit willen. Alledrie de meiden drinken melk van het schaaltje en eten brokjes uit een bakje. De 2 mannen van het nest vinden dit maar niets en gaan driftig op zoek bij moeder voor wat melk.

Zijn vachtpatroon

ondeugend? Welnee!

En dan voorlopig de laatste keer:
5 weken en 1 dag oud:
Timon is gigantisch! Hij is nu duidelijk een stuk groter dan de rest van het nest en hij is nog steeds aan de pluizige kant. Verder speelt hij met de rest, als de ander geen zin meer heeft is dat jammer, dan duikt hij er gewoon bovenop en begint de hele stoeipartij weer overnieuw. Ik heb er maar een filmpje van gemaakt

Hier krijg je een aardig idee van het duiveltje:

En dan de filmpjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=7LkUFa_EYLw
http://www.youtube.com/watch?v=sbEO_AUJPlM
Dit is dus mijn draakje, 11 juni wordt hij 8 weken en mag hij bij de moeder weg (dit mag officieel al tussen de 6-7 weken, maar dit vinden we te vroeg, die ene week kan er ook nog wel bij) Vrijdag 13 juni halen we hem op en komt hij bij ons wonen. Het broertje gaat naar de zus van mijn vriend, dus dat is ook wel erg leuk. Verder ben ik nog een hoop vergeten te vertellen... maar eigenlijk zeggen de foto's genoeg toch? In ieder geval bedankt voor het lezen

Groetjes!