Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bnb schreef:Ja das heel jammer![]()
Wat ik ook heel jammer vind is dat jij de enige bent die een reaktie heeft gegeven, dacht dat hier toch wel wat meer dierenliefhebbers waren maar ja dat geld zeker alleen voor eigen dieren!
bnb schreef:O ja natuurlijk! Krijgen we die discussie weer!!!!!
Ik ben kort door de bocht en we moeten alleen voor eigen land en levende have zorgen. Bovendien maakt het toch allemaal niks uit!! Weleens gehoord van 'verbeter de wereld en begin bij jezelf'?
Wie is hier nou kort door de bocht
Wij hebben al een geweldig succesvolle handtekeningenaktie op het internet gevoerd hoor, en we gaan naar de chinese ambassade, dus je veroordeeld zonder enige onderbouwing en kennis van zaken, heel jammer!
Gejoel ook nog......het is een STILLE tocht.
Dankjewel voor jouw steun se7entje
bnb schreef:dacht dat hier toch wel wat meer dierenliefhebbers waren maar ja dat geld zeker alleen voor eigen dieren!
bnb schreef:O ja natuurlijk! Krijgen we die discussie weer!!!!!
Ik ben kort door de bocht en we moeten alleen voor eigen land en levende have zorgen. Bovendien maakt het toch allemaal niks uit!! Weleens gehoord van 'verbeter de wereld en begin bij jezelf'?
Wie is hier nou kort door de bocht
Wij hebben al een geweldig succesvolle handtekeningenaktie op het internet gevoerd hoor, en we gaan naar de chinese ambassade, dus je veroordeeld zonder enige onderbouwing en kennis van zaken, heel jammer!
Gejoel ook nog......het is een STILLE tocht.
Dankjewel voor jouw steun se7entje