Op haar buik is zand ze heeft buiten gelegen.

We hebben een reu in huis.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Splash_ schreef:Ja, of schijnzwanger......
crossmonster schreef:Ik zou even langs de dierenarts gaan. Straks is ze wel echt zwanger en heb je thuis niks klaar staan (werpbox etc etc )
patjelisa schreef:Mijn tante denkt van wel of ze moet de boel goed belazeren.
swiffer schreef:Je tante had dit ook kunnen weten: een reu met 1 bal (monorchide) kan zeker weten dekken. Alleen is dit een erfelijke afwijking.
Hoe oud is het teefje? En kun je een beetje terug rekenen hoe lang ze drachtig zou kunnen zijn? Is toch wel belangrijk, want dan kun je tenminste weten wanneer je de geboorte kunt verwachten. Reken 62 dagen vanaf de vermoedelijke dekdatum. Ik zou toch echt even laten checken of ze drachtig is. Wat is nu 30 euro?
Als je wel weet in welke week ze dan ongeveer zou moeten bevallen en je zeker weet dat ze drachtig is, kun je haar een week vantevoren gaan temperaturen, 3 x per dag. Als detemperatuur dan ongeveer 1 graad daalt en dan weer stijgt, kun je de geboorte meestal binnen 24 uur verwachten.
absque_dubio schreef:Dat weet je toch wel van een hond, of hij er maar 1 of 2 heeft.
absque_dubio schreef:Jammer van die ene, zijn de andere 2 (of ondertusse 3) wel gezond?Laat je ook foto's zien?