Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silfie35 schreef:Ik vind het best hoor als mensen hier dingen vragen!! Je hoeft toch niet gelijk voor elk wissewasje de d.a te bellen!
Apple schreef:Ik kan me goed voorstellen dat mensen eens op het internet gaan kijken wat er aan de hand kan zijn of dat ze ervaringen gaan uitwisselen.
Dat kan naast het DA traject zijn.
LimaMambo schreef:Apple schreef:Ik kan me goed voorstellen dat mensen eens op het internet gaan kijken wat er aan de hand kan zijn of dat ze ervaringen gaan uitwisselen.
Dat kan naast het DA traject zijn.
ja oke dat snap ik.. doe ik zelf ook
maar in veel gevallen is er NIET een DA gebeld.. en als je echt ongerust bent over je dier, bel je toch als 1e een dierenarts lijkt mij?
Citaat:ja oke dat snap ik.. doe ik zelf ook
maar in veel gevallen is er NIET een DA gebeld.. en als je echt ongerust bent over je dier, bel je toch als 1e een dierenarts lijkt mij
Maar het gaat ook lang niet altijd over mensen die superongerust zijn. Het is ook vaak gewoon van: mijn dier doet een beetje apart... weet iemand wat dit te betekenen heeft!
LimaMambo schreef:Citaat:ja oke dat snap ik.. doe ik zelf ook
maar in veel gevallen is er NIET een DA gebeld.. en als je echt ongerust bent over je dier, bel je toch als 1e een dierenarts lijkt mij
Maar het gaat ook lang niet altijd over mensen die superongerust zijn. Het is ook vaak gewoon van: mijn dier doet een beetje apart... weet iemand wat dit te betekenen heeft!
ja en zulk soort dingen moet je juist aan de DA vragen en niet aan ondeskundigen op bokt
silfie35 schreef:Ik wil niet veel beweren hoor maar op bokt hebben ze vaak ook wel verstand of ervaring met zulk soort dingen. er zitten hier genoeg dierenkenners hoor!
Nikki__ schreef:@LimaMambo: denk dat als mensen om alles gaan bellen, de DA snel overladen raakt, denk je niet?
LimaMambo schreef:Nikki__ schreef:@LimaMambo: denk dat als mensen om alles gaan bellen, de DA snel overladen raakt, denk je niet?
ik denk dat een DA daar helemaal geen problemen mee heeft.. beter een keer te vaak gebeld dan te weinig