Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pinuts schreef:ik ga niet met een cavia naar de dierenarts, 1 x gedaan.. helpt niet.. en verder kregen ze alles ( vitamine C, hooi, stro, no-stress, geen tocht, aandacht.,.) Dus.. verder is in het weekend mijn moeder opzich wel bereik om hem eens te voeren..
pinuts schreef:mocca: dat zou jij doen, niet ik.. En eerlijk waar, ze gaat echt geen cavia voor je opereren, daar kies ik ook niet voor. Als ze iets hebben zorg ik er wel voor dat ik even op internet kijk wat ik er dan aan kan doen enz, en even langs dierenwinkel gaan:)
pinuts schreef:Maar zon beestje word ook niet zo oud.. dat is zo, maargoed tsjah.. het heeft 2 kanten
pinuts schreef:mocca: dat zou jij doen, niet ik.. En eerlijk waar, ze gaat echt geen cavia voor je opereren, daar kies ik ook niet voor. Als ze iets hebben zorg ik er wel voor dat ik even op internet kijk wat ik er dan aan kan doen enz, en even langs dierenwinkel gaan:)
Sjolvir schreef:wat betreft zwangere caaf.. kan best als ie ouder is, MAAR!!! dan moet ie vroeger
ook al jongen hebben gehad.. Anders grote kans op problemen bij de geboorte....
En wie zit er te wachten op een keizersnee bij zijn caaf.. niemand neem ik aan....