aaaah ik vind dat ze er nu wel een beetje ielig uitziet hoor! Arm dier.. vind het niet echt mooi waarom deed je het nou? verveelte vacht? Wat is dat.. ?
oeh dat is wel een heel kort standje op de machine geweest hihi. Onze pers heeft dit ook gehad, ze is heel ziek geweest en toen kon ze zichzelf niet meer schoonhouden.
Ik denk dat ze een vervilte vacht bedoeld Vind t idd ook n beetje zonde... borstelen kan een boel vermijden Nou moe tik zeggen dat onze pers ook geknipt wordt omdattie t kammen echt vreselijk vind, en omdat die zn rug eens heeft gebroken, en nu dus niet meer veel kan hebben van geworstel oid maar bij zo'n kat, met zo'n mooie vacht
Aggosh.. Arm poesje, maar wel fijner voor haar.. Slotty: Volgens mij bedoelt de TS: vervilt, dus dat er allemaal klitten in zitten die er niet meer uit willen (soort van dreadlogs)
Edit: Pluttersput was me voor
Laatst bijgewerkt door Sodeletuut op 11-04-08 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt
buiten dat ik vind dat ze er niet op uit is gegaan op t zicht, ben ik eigenlijk wel benieuwd of t niet schadelijk is voor zo'n kat? Eerst een dikke warme vacht en dan nu ineens kaal? *gewoon nieuwsgierig hoor, geen aanval ofzo
Wat zonde, maar hoe kwam ze aan die vervilte vacht? Ze lijkt zichzelf erg zielig te vinden, haha Gelukkig groeit het wel weer redelijk snel aan, mijn poes is een week of 4 geleden gesteriliseerd en de buik kaalgeschoren, zie je nu bijna niks meer van, zij is halflanghaar.
ik vindt het ook zonde maar helaas niks aan te doen Mijn ma wilde graag een langhaar maar ze valt onder geen beding te borstelen De da had aangeraden om het eerst met een relax pil te proberen msaar daar werd ze alleen maar vals van.... Ja ze is wel beledigd ja....
Schadelijk is het niet wij laten nu de kachel aan voor haar.
whahahaha, arme poekie! Net een opgedoste poedel zo. Ze zal vast niet snappen dat als ze zich wel laat borstelen ze niet meer kaal hoeft. Ben blij dat die van mij het heerlijk vinden. (en dan zijn ze nog kortharig)
ohhhhhh poes is boos! Let maar op dat ze niet ergens gaat plassen uit protest ofzo!
Ik heb het wel vaker gehoord bij Perzen, het niet goed schoonhouden van de vacht die vervolgens vervilt. Kan je de poes niet regelmatig borstelen om dit te voorkomen?
Koortje zoals ik net vemelde. Ze laat zich absolute niet borstelen. Ik zelf doe het vaak toch even met als gevolg tot bloedens toe open liggende handen