Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) ga dan even naar mijn achterbuurman toe en vertel hem vriendelijk dat hij er voor moet gaan zorgen dat ZIJN kat niet meer in MIJN tuin moet komen, want ik vind dat erg vervelend........... en ik vind het nog vervelender als ik mijn luchtbuks moet gaan zoeken van zolder. want ik ben liever lui dan moe, en ik heb helemaal geen zin om mijn zolder uit te moeten spitten naar mijn luchtbuks om ZIJN kat uit MIJN tuin te skieten

Het blijft een lastig probleem, zo'n kater die alles en iedereen grijpt. Je kan je tuin bijv. afzetten met hoog gaas (spijlen) zodat die kat er niet in kan klimmen en bovenlangs schrikdraad bijv. Maar wat dat geintje gaat kosten.....
) maar om nou de hele dag als waakhond bij de deur te gaan zitten omdat die achterbuur zijn kat niet bij zich houdt gaat toch ook te ver. Misschien leren ze hun kat bij zich te houden nadat ze hem bij het asiel kunnen ophalen
. Wie niet horen wil moet maar voelen en de kat houdt er op deze manier geen schade aan over.
Inge_83 schreef:Ik ben vandaag met Luka voor foto's geweest.
Hij heeft een botinfectie in zijn elleboog.
Hij krijgt nu 2 weken lang 1x daags antibiotica (tablet), en over 2 weken moet hij terug bij de dierenarts komen.
Iemand nog tips om die tabletjes in zijn mik te krijgen?
Ik heb vorige keer met tabletjes Drontal (ontwormen) een behoorlijk gevecht gehad en uiteindelijk verloren.
Inge_83 schreef:Dank je wel smokey!
Ik ga straks proberen.
Edit: gelukt!
Ik heb hem alleen op het aanrecht onder mijn arm geklemd omdat ik niet op mijn knieën kan zitten.
Zijn bek ging niet automatisch open (of ik deed het verkeerd), dus die heb ik met de hand open gedaan.
Pil in zijn bek, bek dicht, wrijven, en hij slikte hem door.
Was even bang dat als ik hem los zou laten die pil er uit kwam omdat het zo makkelijk ging, maar hij kwam er niet uit.