Begint een beetje door de pootjes te zakken, vacht wordt wat rommelig, en hij valt wat
in bij zn flankjes, ook heeft hij door een gebitsziekte (FORL) nog maar drie tandjes ofzo,
en twee hoektandjes...Gelukkig zijn we de FORL nu de baas dankzij een goede fythotherapuit!!
Arsten staan voor aan raadsel, wij zijn blij.
Hij plast wel veel meer dan vroeger, maar zn nieren zijn nog okay (zijn jaar geleden nog getest)
Maar merk toch dat hij ouder wordt....Hij is nog wel allert, herkent ons nog wel hoor

Maar ik merk de laatste tijd dat hij trager van begrip wordt. Vroeger als ik de kamer binnen kwam wandelen hief hij (Zoals het hoort) meteen zn koppie op met een PPRRTT!! van herkenning, nu gaat dat anders.
Of hij me niet hoort of dat hij toch een beetje dement aan het worden is vraag ik me dus af.
Hij reageerd niet meer meteen, ook niet meer als ik hem roep, dat is eerlijk gezegt zelfs zinloos.
Wel hoort hij nog harde geluiden, maar een deur die open gaat hoort ie niet meer.
Ik vraag me af of dr nog meer bokkers zijn met oude katten van 15 + en wat jullie zoal tegen komen.
Lijkt me leuk om hier wat ervaringen over uit te wisselen!