Eigenlijk zou ik een week later het schaapje ophalen, maar omdat ik dan de auto niet mee kon krijgen had ik besloten het schaapje toch maar gisteren op te halen.
Ik wilde een klein schaapje en het liefst een ooi. Had een advertentie op internet gezet en binnen en dag had ik een mailtje van een man die vlakbij groningen woonde.
Hij had wel een kameroen schaapje voor mij van 3 maanden oud. Kameroen schapen krijgen geen wol maar hebben haren het is dus een haar-schaap. Ze staan wel bekend als een schuchter schapen ras maar we zullen is zien hoe schuchter deze blijft.
Ze staat nog niet buiten omdat ze nog onder het hek door kan want ze is echt heel erg klein. En om haar helemaal alleen op stal te zetten vond ik toch wel zielig ze staat nu dus gezellig bij de konijnen en cavia's in het hok. Het is een groot hok van 6 bij 3 meter en ze vind de konijnen wel erg leuk.
Toen ik vanochtend op stal kwam sliep ze naast de konijnen.
Maar genoeg getypt.
Dit is Kruimel

Ze is ook al lekker eigenwijs. Zo springt ze op het konijnehok en rent ze achter de katten aan.

Even mee naar buiten kennis maken met Lambo.

Je ziet Lambo hier echt kijken van wat is diiiiit...

De rede dat ze aan een halsband zit is omdat ze onder het hek door kan en ze dan ontsnapt.
Morgen maken we het hele weiland Kruimel proef en kan ze los.
Ze is nog wel wat bang voor mensen maar echt super nieuwsgierig.

Lambo vind haar toch ook wel leuk maar af en toe laat die wel even merken dat hij nog steeds de baas is en beuk die haar weg.

En natuurlijk ook nog even een mooie hoofdfoto van Lampie