We hebben nu bijna vier jaar een hond gekocht Lady een border collie teefje.Ik vind het een super hond maar ze is van het gezin en nu wil ik een hond voor mij.Nu het probleem mijn moeder wilt geen
hond meer omdat dit haar vuiligheid etc. meebrengt ze zit al lang te zagen om onze hond in de kennel te laten slapen maar ik vind dit moeilijk omdat we haar altijd binnen hebben gelaten en nu in eens buiten dat vind ik niet kunnen.Maar nu wil ik dus een hond van mij alleen waarmee ik tegoei naar de hondenschool kan enz.Dus ik zou aan mijn ouders willen vragen of ik een hond mag als die buiten in de ren slaapt en ook als er niemand thuis is daar blijft of ook mee naar mijn oma gaat zoals Lady.Maar nu ben ik ook bang dat de andere hond dan denkt die Lady mag binnen slapen en ik moet buiten.En hierdoor dominant of zelfs agressief gaat reageren op Lady en misschien ook ons.
Wat denken jullie hiervan?Misschien kan ik ze allebei s'nachts en miss. als er niemand thuis is in de ren laten ik weet het niet.De ren is ong 2.5 op 8 ik zal foto's laten zien.Als de foto's in link moeten zeg het dan even dankje!
Je mag hierover ook pm'en
Foto's: