Ik woon al vanaf vorig jaar maart op mezelf. Mijn vriend is er in augustus bij komen wonen en ik had toen al 2 katten (broer en zus). In het begin ging het allemaal goed tot we op vakantie zijn gegaan. Toen we terug kwamen liep de ene kat constant weg en kon ik hem overal op gaan halen. Als ik hem dan binnen hield deed hij zijn behoefte achter de kattenbak. Dus maar een heel groot hok gebouwd zodat hij toch buiten kon maar niet weg kon lopen, mauwde hij heel de buurt bij elkaar.
Na 2x een fikse ruzie te hebben gehad met mijn vriend kreeg ik de keuze, hij eruit of de katten... Ik snap wel dat het kl*te is als je thuis komt en er heeft er weer een zijn behoefte gedaan achter de kattenbak en gewoon niets wil maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen ze weg te doen. Na een aantal discussies heb ik hem in ieder geval zover dat de poes mag blijven (is ook echt mijn katje) maar dat de kater toch echt weg moet...
Dus ik vandaag op marktplaats kijken, zie ik een advertentie staan van iemand die een kat zoekt. Allemaal heel ideaal, nog een kat aanwezig / kindje / grote tuin e.d. Dus ik haar gebeld en ze kwam ook aardig over. Maar ze wil hem morgen al op komen halen omdat de kleine dan uit logeren is en de kat dan vast wat kan wennen...
Allemaal heel leuk en aardig maar dit gaat wel heel vlug... en daarbij wil ik niet eens dat hij weggaat... Net met mijn vriend over gehad en het enigste wat hij erop zei was: ach joh, daar ben je ook zo weer over heen..

Dus nu zit ik me hier op de bank gruwelijk kl*te te voelen.... Ik wil helemaal niet dat hij morgen weg gaat.... Ik weet het gewoon niet..