Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarah_m schreef:sorry dat ik het zeg maar ik vind het eigenlijk niet de schuld van de eigenaar. Jij hebt je deur open staan, en tsja ik vind ook niet dat die gene dan zijn kater moet castreren omdat jou kat niet geholpen is..
Ik snap wel dat je er van baalt hoor
sarah_m schreef:sorry dat ik het zeg maar ik vind het eigenlijk niet de schuld van de eigenaar. Jij hebt je deur open staan, en tsja ik vind ook niet dat die gene dan zijn kater moet castreren omdat jou kat niet geholpen is..
Leonoor schreef:Sorry dat ik het zeg, maar als je dan je kat laat loslopen zorg dan in ieder geval dat hij geholpen is. Mijn buurt zal ook niet al te happy zijn met dit geschreeuw. Maatregelen gaan er in ieder geval wel getroffen worden, waarschijnlijk kunnen de eigenaren deze katers gecastreerd en al in het asiel gaan halen, tenzij ik ze tijdig weet te vinden en weet te overtuigen van het nut van castreren (waarbij ik zelfs nog bereid ben om dit, deels, te betalen).
Leonoor schreef:Mijn eigen kater kan niet bij deze dame, anders zou hij haar wel gedekt hebben en dat wil ik voorlopig nog niet. De kittens uit haar vorige nest zijn pas 4,5 maand.
Overigens was deze poes niet overduidelijk krols nu, terwijl ze normaal dit wel is! Daarbij was ze 2 weken geleden ook krols geweest en heeft ze een prima gelijkmatige cyclus, om de 4,5 week krols. Ik hoor ze nu in huis ook niet purren, kirren of schreeuwen.
Als een poes krols is houd ik ze altijd binnen tot ze hier weer vanaf zijn. Op die manier probeer ik dus ook een beetje rekening te houden met andere katers in de buurt. En natuurlijk ook met de buren