Snoop_fan schreef:Stephanie, dat zeg jij nu maar als het zelf zover is zal je niet opeens zeggen: "ah, geef maar even een spuitje"
De kans dat ze omvergereden wordt bestaat ook bijna NIET, ze komt enkel in de achtertuin (hoogstens tot in de hof..) en als het later wordt tot in het waskot met haar slaapplaats.
nee natuurlijk niet dat ik gelijk zeg van doe maar een spuitje. ik zal er veel verdriet over hebben maar mijn kat loopt overal en loopt ons achterna enzo en dan denk ik echt wel van ik wil het niet aanzien dat hij wordt aangereden ofzo zeg maar
maar mijn kat heeft vaker probleempjes gehad en dan waren een paar ouderdom dingetjes wat allemaal weet ik niet. maar of even goed te zeggen natuurlijk kan er een dierenarts nakijken en er een beoordeling over geven, als hij zget van nou die gaat nog wel even mee hoor dan zou ik natuurlijk gewoon doen van nou daar zeg ik nog geen doeii tegen (om het even simpel te zeggen) maar is zijn oordeel niet ect fijn tja dan zou ik mijn kat toch wel inslapen met veel verdriet natuurlijk
maar even voor een verhaaltje mijn kat was 3/4 maandjes oud en toen brak hij zijn heup (andere kat) mijn moeder naar de dierenarts gekeken en ja gebroken kan er niet veel aan doen maar je kan hem zo een spuitje geven voor 5 euro heb je toch weer een nieuwe, zei de dierenarts. Nou wij hebben onze kat geen spuitje gegeven en nu loopt en springt en rent hij weer prima.
Het is natuurlijk altijd hoe je er zelf tegen aan kijkt