Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben helemaal stapel trots op haar. Waar ik thuis ben is luna en als ze vindt dat ik moet opstaan maakt ze me ook wakker. Kortom mij is ze heilig en zou niet weten wat ik zonder haar moet.
De rest hier in huis vinden hem irritant en druk (behalve alstie slaapt), maar ik kan het juist wel goed met hem vinden. zit op clickertraining en behendigheid met hem. ook al was het eerst zo'n draak op de training, nu istie zo lief
Eigenlijk betekend hij dus heel veel voor me!
) 
en t is ook heel stoer als je vervolgens hard kwispelend met een knuffelbeer in je bek naar de 'inbreker' toe stormt terwijl je ondertussen nog probeert te blaffen..wat niet lukt omdat je je bek vol hebt met die knuffelbeer
)
moyra schreef:Wat heeft jou hond voor doel in het gezin ? (waakhond, gezeldschaps hond)
onze hond is gewoon ons leven in huis, inclusief de katten, ze maakt iedereen blij.. helaas denk ik dat ze volgend jaar niet gaat halen![]()
![]()
Hoe verzot ben jij op je hond ?
heeeeeel erg, ze hangt heel erg aan m'n moeder, ondanks dat vind ik ze toch heel lief, en moet k er niet aan denken om afscheid van d'r te nemen![]()
We hebben haar uit het asiel, ze is een duitse herder.
Een of andere idi*ot heeft haar aan een boom vastgebonden en in het bos achtergelaten![]()

maar Simba maakt het allemaal met mij mee..