Wij hebben gister een pup uitgezocht. Het is een halfzusje van mijn langhaar herder. Ze is nu 5 weken oud. En zit natuurlijk nog lekker warm bij de mama.
Aaaah wat een leuke hondjes zijn het ook hè! De derde foto van onder, dat is jullie pupje denk ik hè? Lijkt het zo of heeft ze al behoorlijk stevige voorpootjes? Wordt een groot hondje dan of is het maar een vertekend beeld?
Heerlijk Duitse herders en wat mij betreft ook hoor hoe groter hoe beter. Op stal loopt ook nog een jonge herder, voor we het door hadden was hij alweer groot!
Wat erg schattig hoor! Nog een paar weekjes wachten en dan kun je hem op halen. Kun je zo lang wachten? alvast veel plezier en geluk gewenst met je nieuwe aanwinst! Ziet er erg moppig uit.
Ohh wat een scheetjes is dan net als dat je een klein kind bent in een snoepjes winkel je wilt ze dan het liefst allemaal hebben
Maar las ik het goed zijn het halflang harige? Wij hebben ook een halflang harige duits teefje zeer mooi maar nu is het een regelrechte ramp de VERHARING overal plukken haar...