Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mist schreef:kattenziekte kan een half jaar tot een jaar blijven hangen in een huis of ruimte.
auk schreef:Mist schreef:kattenziekte kan een half jaar tot een jaar blijven hangen in een huis of ruimte.
We moesten 6 weken rust in huis houden (tenzij we een kat zouden nemen die geent is, dit hebben we dan ook gedaan) maar kattenziekte loop je elke dag weer mee in huis hoor. Dus het zit hoe dan ook in je huis
Redrumfox schreef:Oke dus schone oogjes, schoon onder het staartje, gezonde vacht, ontwormt/geënt, verder nog?
Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen
Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen, maar een uit een (goed) asiel.. Dan zijn ze tenminste ingeent, en als het goed is zit een chip, castratie etc. ook nog bij de prijs in en ben je dus veel goedkoper uit dan bij een 'gratis' katje.
Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen, maar een uit een (goed) asiel..
Chiqa schreef:Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen, maar een uit een (goed) asiel..
Heb mijn katten net als meerdere mensen hier in dit topic ook van marktplaats, kerngezonde dieren dus ik vind je opmerking niet echt zinvol....