IK BEN HOPELOOS VERLIEFD!!!
MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!!!
IK BEN VERLIEFD OP DEZE DAME... ZE IS NU 6 WEEKJES OUD, VOLGENDE WEEK VRIJDAG KOMT ZE BIJ MIJ WONEN...
Ikke ben een en al smile (van oor tot oor) IK HEB M'N MAMA ALTIJD AL LIEF GEVONDEN....
Het ging zo:
Ikke op weg naar huis...Mama stond al te wachten.. ik zou eigenlijk eerst naar de paarden gaan, maar mama vroeg of we even samen zouden gaan uitwaaien... enfin, we zouden dus even naar Delft gaan. Op weg naar Delft vertelde mama dus dat we naar een nestje gingen kijken.. Ikke helemaal in tranen achter het stuur.. Mama zei dat ik de auto maar even aan de kant moest zetten, maar tussen mijn tranen door kon ik nog best zien.. We zijn dus doorgereden... Eenmaal binnengekomen bij de mevrouw waar het nestje en dus mijn Jessy was geboren viel mijn oog op Jessy.. zelf had ik een ander hondje vast.. Mama had Jessy vast.. ik werd op slag verliefd.. Gelijk dus even wat spullen gekocht als een bench, 2 prinsessenbedden, 3 riempjes (tja, aan 1 heb je niet genoeg), speeltjes, knuffeltjes enz. enz.

PS. de foto is niet van hele goede kwaliteit, omdat hij met mijn mobiel is gemaakt