Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Veel andere honden lopen hard weg als ze hem zien (de kleintjes) of worden juist extreem dominant (de groteren, oa een witte herder) omdat ze zich door hem bedreigd voelen ondanks dat hij nog een pup is.
Tinkermuts schreef:...
dat slaan met de poten en op de rug springen is een behoorlijk staaltje dominantie.....
Citaat:Zoals ik zei bijten sommige honden wel van zich af, diegene die het echt heel fel doen wordt hij bang van en durft niet meer mee te spelen. Anderen zijn niet fel genoeg en trekt hij zich niets van aan, het is dus het ene uiterste of het andere.
femmefatale1 schreef:En je kan em het commando 'zachtjes' leren, en dat hij dan ook idd indimt..
Citaat:Het commando 'zachtjes' kent hij maar reageert hij nauwelijks op als hij aan het spelen is, dan moet ik hem echt aan de riem hebben en hem steeds onderbreken.
anneliesdj schreef:Dat is ook wel weer waar en hij luisterd buiten ook erg goed, alleen het commando 'zachtjes' werkt niet. Misschien doet hij 2 tellen zachtjes en merk ik dat niet eens...