Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Nou dat is fijn om te horen!
Via internet vond ik ook nog; Tigerino, Fresh 'n Easy en Percato Rocks. Ken jij die toevallig ook?
Maanling schreef:Ik heb het geprobeerd maar vind het niet zo fijn. De urine blijft toch achter, al is het in die korrels.
Ik heb nu klontvormend spul, dan schep ik er echt alles uit, en wat overblijft is tenminste écht schoon.
cissy schreef:ben niet zo kapot van Silica korrels, blijf het raar spul vinden, en 13,- voor 15 kg??
ik gebruik Javeme excellent en betaal voor zak 20kg 8,75, stuk voordeliger dan die van jou en super klontvormend.
Ik doe met 1 zak met 3 (grote) katten bijna een maand.
cissy schreef:ik heb gewoon hetzelfde grit voor de kittens als voor de rest, ze eten er toch wel van
ik sleep inderdaad wel met 20 kg maar ben dat wel gewend, is altijd nog lichter dan een zak biks...
Maanling schreef:houtkorrels? maar dat neemt toch helemaal niets op? gaat dat niet stinken?
Citaat:Haha, ik ken het.
Mijn rug gaat er compleet aan hier in de winkel, ik sleep dagelijks met tig zakken van 20-25 kilo...
Wel grappig, zie je die mannen stuntelen met een zak van 20 kilo en ik til ze zo ffies op...
Naatus schreef:ik gebruik catsan korrels (blauwe zak). Is een tientje en doe er een maand mee voor 2 kattenbakken. eens in de 2 weken gooi ik hem leeg en doe er een nieuwe laag in.
Mijn katten willen ook niet meer anders dan dit. De kattenbak geur ruik je ook nagenoeg niet meer!
saroanda schreef:Naatus schreef:ik gebruik catsan korrels (blauwe zak). Is een tientje en doe er een maand mee voor 2 kattenbakken. eens in de 2 weken gooi ik hem leeg en doe er een nieuwe laag in.
Mijn katten willen ook niet meer anders dan dit. De kattenbak geur ruik je ook nagenoeg niet meer!
Eens in de 2 weken je kattenbak schoonmaken? Wow, dat vind ik erg weinig. Ik verschoon ém zeker 2x per week. En dan komen die van mij ook nog eens veel buiten.