Iemand tips hoe ik ze overhaal? Hun argumenten zijn altijd:
- Een hond kan niet in een rijtjeshuis.
- Je bent nooit thuis , dus wie moet 'm dan weer uitlaten? Ik (moeder)
- Ga jij er zondags ochtends vroeg af om 'm uit te laten?
Enz.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vagolijntje schreef:ik snap dat je graag n hond wil ik zou gewoon eens met je ouders dr een goed gesprek over hebben en bijvoorbeeld dit voorstellen:
n oppas hond eventueel uit t asiel een week in huis nemen
kun jij laten zien of je het aan kan en dan weet jij of je t wel echt leuk vind zoveel verantwoordelijkheid
En zo goed kent mijn moeder me niet in de omgang met een dier, ben heus wel bereid om 'm uit te laten.. Ik bedoel, geen probleem hoor.

Ik zit nu op het MBO, kom elke dag thuis hoor
Dus snap even niet waar dat weg komt, maar goed.
& 's avonds kan ik echt wel tijd voor nemen ook al zou ik s naar de film gaan. Dus ik zou 't dan moeten laten omdat ik 1x in de zoveel tijd eens even weg ga? 
Dan mag je nu geen hond van je ouders en nu neem je een hond als je uit huis gaat... Beetje dubbel maar goed.
Alleen maandag 'sochtends is ze 2 uurtjes weg, donderdagavond maar dan is er altijd wel iemand thuis en vrijdagochtend paar uurtjes.
Elke dag 3 keer een halfuur uitlaten moet lukken , en 1 keer in de week langer ook hoor..
Ook als het niet lukt nu ik nog bij m'n ouders woon. Maar zal nog wel een paar jaar duren voor ik het huis uit ben. Daarom! Dubbel? vind ik niet..