Zie je je zelf al lopen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Zie je je zelf al lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 22:55

Afbeelding

InnoPet®Buggy All Terrain Heavy Duty
The best there is !!
Nu tijdelijk met gratis regenhoes!

Comfortabel-Oersterk-Innovatief en Exclusief
Buggy All Terrain met luchtbanden.
Ideaal om te gebruiken in ruwere omstandigdheden, zoals in het bos of aan het strand .......
Afmetingen en kleuren zijn hetzelfde als de gewone All Terrain buggy. Verdere specificaties;

Max. toelaatbare gewicht hond maar liefst 25 KG !!!!
Totaal gewicht Buggy 12,5 kilo
Carrier afmeting is 66 x 44 x 57 cm !!
12 inch wielen
Voorzien van schokdempers
Reflectie strepen voor meer veiligheid
Zeer goede ventilatie
Genoeg zicht naar buiten voor uw huisdier
Wasbare padding ( mat in de carrier )
Duwstang op 100 cm...erg comfortabel omdat uw rug niet wordt belast tijdens het wandelen
Verwijderbare houder voor bekers
opbergvak onderzijde voor snacks voor onderweg of andere zaken
Verkrijgbaar in Oranje reflective en silver/yellow reflective en vanaf medio november de nieuwe kleur Red/Black

*LOL* Letterlijk met je hond wandelen Clown

Afbeelding

Lynn_Nikita

Re: Zie je je zelf al lopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:56

als je een hond hebt die op leeftijd is en niet ver kan lopen, of een dier die blessure heeft
kan je wel meenemen, heb al vaker honden , in kinder buggies gezien

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:57

Ohgod! Waar gaat het heen met deze wereld Tong uitsteken?!

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:58

ik vind het ook een goeie, al zou ik zelf eerder een kinderbuggy nemen is iets goedkoper, heb van dichtbij meegemaakt dat een hond op leeftijd niet meer kan en wil lopen maar op deze manier is hij/zij er toch even lekker uit Haha!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 22:59

zucht, een dier is geen kind.. Vind het een ''beetje'' overdreven.. En tsja als je hond oud is loop je toch een minder lang stukje? In zon ding krijgt ie nieteens beweging..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:00

nee, maar kan die wel gezellig me eop wandeling ipv thuis in mandje te liggen

voor gezonden honden vind ik het wel onzin

Maartje1990

ik had nog even niet door dat 't voor een hond/huisdier was.. ik denk dat is toch gewoon een kinderbuggy wat is daar nu mis mee Tong uitsteken Maar ik zou inderdaad ook voor een gewone goedkope (eventueel) 2e handse gaan. Kan die z'n kop ook nog mooi naar buiten steken (hoewel ik gok dat dat 'ding' of wat het ook is eraf kan Knipoog

Stephanie87

@pinuts: nee dat hoeft ook niet met een hond op leeftijd, maar ik ken mensen en die hebben nog meer honden en die willen er ook wel eens uit en is toch lekker als zo'n oud beessie nog lekker mee kan en een gezonde dosis buitenlucht op kan snuiven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:02

een kennis van mij heeft een chihuahua, die is aangevallen door herdershonden, net niet verscheurd, dus die heeft haar hond ook in een kinderwagen, is ze op een overzichtelijk stuk ( waar ze andere honden aan ziet komen) gaat hij eruit, ik vond het eerst ook belachelijk, maar zij is gewoon heel voorzichtig geworden door die aanval..

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:03

ik ken ook iemand die had een gezonde hond, en veel jaren later had ze daar en pup bijgekocht.
de pup mocht nog niet zolang en ver lopen als de oudere hond. dus dan deed ze de pup in een buggy.. zodat ze wel samen waren , ziet beetje gek uit, maar vind het wel een oplossing.
ook inderdaad voor oudere honden of honden met een blessure.

als jij oud bent of een gebroken been, moeten we jou dan ook maar in je bedje laten liggen?
en dan niet zeggen dat het anders is omdat wij mens zijn..want dat vind ik onjuist.
en dier heeft net zoveel recht op buitenlucht,andere omgevingen als mensen..

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:03

met zon mooi gaasje ervoor zeker, haha nee ik zie het echt niet gebeuren, doe dan zon oude hond maar in een karretje achter je fiets ofzo:P

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:05

idd voor dit soort gevallen is zo'n wagen een uitkomst, ik ben het er wel mee eens dat het soms wel ver gaat, jasjes,schoentjes paraplutjes, maar dit ding heeft nog een doel...
een hond met een jasje is leuk met carnaval maar heeft geen belangrijke functie (of er moet een medische reden zijn)

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 23:05

Conga schreef:
ik vind het ook een goeie, al zou ik zelf eerder een kinderbuggy nemen is iets goedkoper, heb van dichtbij meegemaakt dat een hond op leeftijd niet meer kan en wil lopen maar op deze manier is hij/zij er toch even lekker uit Haha!

Als een dier op leeftijd niet meer wil en kan lopen, hoeft hij voor mij ook niet meer te lopen hoor Knipoog

Ik zou echt helemaal in eens scheur liggen als ik iemand tegen kom met zo'n ding *LOL*

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:07

@pinuts: ik denk dat iedereen die hier gereageerd heeft en het nut van zo'n ding inziet bedoeld dat dit een mooie uitkomst is maar dat het niet persé een hondenbuggie hoeft te zijn.

@Amanda: Goed gezegd!! Haha!

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:08

@Ethelate: Als een hond niet meer kan en wil lopen heeft zo'n beessie dan geen recht meer op buitenlucht?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:09

god man tis een hond geen mens.
Nu ga ik heel veel reacties krijgen dat een hond net zoveel rechten heeft als een mens enzo, maar dat vind ik niet. Een hond word hier als hond behandeld, en dat vind ie prima

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:12

ik zeg niet dat een hond en een mens gelijk zijn maar een hond heeft wel het recht op buitenlucht, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om een hond 24/7 binnen op te sluiten.

een oud paard laat je toch ook niet 24/7 op stal staan om van zijn oude dag te "genieten"?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 23:13

Conga schreef:
@Ethelate: Als een hond niet meer kan en wil lopen heeft zo'n beessie dan geen recht meer op buitenlucht?

Ik vind dat je realistisch naar je hond moet kijken, als hij er geen zin meer in heeft, niet meer zelf kan of wil lopen, vind ik het tijd om naar de dierenarts te gaan, ipv je hond in een kinderwagen te hijsen.

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:14

Wij hebben hier deze buggy staan voor onze chiwawa.
Ik vind het echt een superuitvinding. Ze heeft er alle ruimte in, en kan alles zien wat er om haar heen gebeurt.
En we kunnen haar overal mee naartoe nemen.
Ze heeft verlatingsangst, en als wij weggaan en ze zit te lang alleen, jankt ze alles bij elkaar. Nu hebben we haar een tijdje los op de arm meegenomen, maar dan zijn de vingers van omstanders niet echt veilig. Want het kan nogal een kreng zijn. En we zagen het vaak genoeg gebeuren dat kinderen maar ook oudere mensen ineens een aai over haar bol gaven, voordat je het doorhad.
We vonden dat niet echt veilig en hebben hebben toen de buggy aangeschaft. Nu kan ze overal mee naartoe en hoeven wij niet bang te zijn voor vingers.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:15

idd ethelate.. enne conga, als een paard niet meer kan lopen, hoe zet je m dan vanuit stal op t land?

keetie: Ik vind dat jij een gevaarlijke hond heb, als ie kleine kinderen zomaar bijt..:S Verder vind ik dat je een hond HOND moet laten. Een hond moet leren om alleen te zijn, dus dat moet je langzaam opbouwen.. Ik weet niet of je dat geprobeerd heb..
Laatst bijgewerkt door pinuts op 22-01-08 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:16

ooww hartstikke handig
Hebben ze die ook in maatje XXXXL liefst met hulp motortje voor mijn Duitse Dog van 80 kilo???
Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Afbeelding

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:17

@Ethelate: ow dus als je hond niet meer wil lopen omdat hij/zij het gewoon weg niet bij kan houden moet je maar met hem naar de DA gaan??? snap jou logica niet helemaal sorry.

@Pinuts: heb ik het over een paard gehad dat niet meer kan lopen??

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 23:20

Dan pas je het tempo op je hond aan?!
Maar als hij niet meer zelf kan lopen en in een Buggy zijn portie buitenlucht moet krijgen, vind ik niet dat hij een hondenwaardig leven heeft!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:21

Ik ken iemand die er zo 1 heeft Tong uitsteken heb ze zelf ook gezien bij de intratuin.Maar ze zijn echt leuk en handig..lopen ook lekker soepel enzo Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 23:22

Op het eerste oog had ik zoiets van: Waarom zou je niet met een buggy lopen Verward

Zie ik dat het voor honden is Nagelbijten / Gniffelen