hele leuke pup.. echt moeilijk om een kleintje te moeten missen.. een nestje zou ik ook nooit meer kunnen nemen nadat ik een nestje cavia's heb gehad.. huil huil omdat ik '4a5 week die cavia nog maar had.. maar je hecht je echt heel snel aan diertjes
op school mogen we honden trainen voor geleide honden maar ik vind het geweldig dat je iemand kan helpen maar ik kan nooit na 2 jaar die hondje weg doen.. zo snel bouw je een band met hem
OEI Kleine Ridgies Zwijmel zwijmel... Zijn jullie ze allemaal 'kwijt'?? Wat is de afstamming...
Ohw, je zou er toch zo nog een paar nemen t Past alleen niet meer als ze groot zijn Ik hoop dat ze allemaal leuke, gezellige, goede en verstandige nieuwe baasjes gevonden hebben die weten waar ze aan beginnen
Poeh, zou er niet aan moeten denken dat ze allemaal zouden blijven. Maar afscheid nemen is nooit leuk , je hecht je er zo gauw aan hè... Heb er een klein beetje ervaring mee na 2 nestjes katjes, was niet makkelijk maar een goed baasje doet goed. Sterkte met afscheid nemen als het zover is, en geniet er nog ff van.