http://www.triops.nl/osc/
Mijn triops komen kennelijk heel luxe te zitten, je moet eigenlijk alle eitjes in 1 liter water uit laten komen. mijne komen dadelijk 20x zo groot te zitten. Nu nog hopen dat ze dat kunnen waarderen.... Het is een experiment, ik weet niet of het goed zal gaan, maar de tijd zal dat leren.
Hoe ik begonnen ben: Ik heb het aquarium eerst grondig schoon gemaakt, steentjes ook goed uitgespoeld en wat nieuwe erbij gedaan. Water erbij doen welke ik voorbereid heb met spul om van water aquariumwater te maken. Eerst het aquarium voor de helft gevuld, toen ingericht en bijvullen maar! Ze hebben geen filter, wel een luchtpomp en verwarming aangezien het water tussen de 22 en 27 graden moet zitten.
Vervolgens een zakje toegevoegd wat er voor moet zorgen dat de triops uit komen. Op hoop van zege dan maar.... Anyway, het aquarium is nu start klaar en nu hopen dat het iets gaat worden

Ik heb 3 zakjes met eitjes en voer, dus ik zou het 3x kunnen gaan proberen

Foto's:
Het aquarium, aangezien het aquarium van mijn zoon is, de vrolijke kleuren en spongebob

Van bovenaf, dat zakje moet er voor zorgen dat de eitjes een keer gaan uitkomen, dit moet er 8 uur inblijven waarna de eitjes in het water mogen

Gerrit:

Plankton:

Hiermee moet het gaan gebeuren:

Verwacht niet teveel van, de inhoud:

Morgen gaan de eitjes er dus in. Na 24 uur zouden ze moeten uitkomen en ze zouden 20 tot 90 dagen moeten leven. Ze worden zo'n 5 cm groot.
Ik ga proberen iedere dag een update te geven, eventueel als het nut heeft met foto's.