Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Somebitch schreef:Nee hij is een paar weken terug weggeweest om zijn nagels te knepen en zijn voetzolen te scheren..
Zou dat het mischien zijn? Omdat hij het na die tijd eigenlijk niet meer gedaan heeft..
Als je hem een botje geeft is hij wel eventjes afgeleid en gaat hij het botje opeten maar na een half uur tot een uur begint hij weer..
@Slimmerik: De dierenarts heeft hem toendertijd helemaal onderzocht.
bromfiets schreef:Wij hebben eens een oppashondje gehad die dit ook deed, die bleek uiteindelijk allergisch te zijn voor gras.
Als je zeker weet dat het niet de anaalzakjes zijn, zou ik meer richting een allergie gaan denken.
Pluttersput schreef:O dus het is daarna gestopt.. Dan zou het juist kunnen dat de haartjes te lang zijn, dat die kriebelen. ik zeg niet dat het dat is, maar het zou kunnen
Somebitch schreef:bromfiets schreef:Wij hebben eens een oppashondje gehad die dit ook deed, die bleek uiteindelijk allergisch te zijn voor gras.
Als je zeker weet dat het niet de anaalzakjes zijn, zou ik meer richting een allergie gaan denken.
Dus eerder een allergie.. En stel dat hij nu dus allergisch zou zijn voor gras. Gras is het niet maar ik geef dat even als voorbeeld. Gaan zometeen wel even zoeken waar hij is geweest en mee in aanraking is gekomen. Wat kan je er dan tegen doen?
slimmerik schreef:Dit is toch een duidelijk teken van volle anaalzakjes. Heeft de DA daar niet naar gekeken dan?
Ikima schreef:slimmerik schreef:Dit is toch een duidelijk teken van volle anaalzakjes. Heeft de DA daar niet naar gekeken dan?
Dan gaan ze niet aan de poten knagen maar dan bijten ze het gedeelte boven de staart kapot.
Somebitch schreef:Oké bedankt.We hebben net even zijn voetzolen geknip.. Er stak aardig wat haar uit.
Verder is het nu even afwachten of hij er de komende 2uur nog aanzit..
We hadden het alleen afgedaan met water niet met shampoo oid.