Sinds een jaar hebben we nieuwe mensen in de straat wonen. Een man, een vrouw en 6 kinderen. Er zit 1 huis tussen mijn en hun huis. Toen ze hier net woonden namel ze een hondje, een chichu geloof ik. Nog een puppy. De kinderen sleepten altijd met hem voor het huis langs, en als ze dat niet deden rende hij overal rond op straat en in andere tuinen. Zo ook bij ons. Als de man dat zag, riep ie de hond, en die maakte dan dat hij thuis kwam. Vervolgens kreeg hij er van langs, niet normaal en zat de rest van de dag aan de waslijnpaal gebonden. Ook heb ik eens gezien dat de kinderen met hem op een bankje op het plantsoen zaten. Het jongetje pakte die pup bij zijn staart en zwaaide hem over zijn schouder, om hem vervolgens te laten vallen. Hond werd vals en begon de kinderen te bijten, die hem dan vervolgens schopten. Uiteindelijk zijn ze toen zo slim geweest de hond weg te doen, en toen kregen ze een kitten. Een heel leuk diertje, een britse korthaar. Hij is iets groter als onze kitten, dus ik gok dat hij een half jaar was. Toen ze hem net hadden, vluchte hij regelmatig bij ons voor het huis in de boom, omdat de kinderen achter hem aan zaten. Als ze hem te pakken kregen, werd hij onder de jas gepropt en overal mee heen gesjouwd. Hij was dag en nacht buiten, dus gelukkig nog wel enigzins wat rust, soms kwam hij bij ons binnen om met de kittens te spelen, en ook bij onze buren. Nu stond ik zonet bij de brievenbus met een vriendin te praten en toevallig hadden we het over onze katten. Toen kwam het meisje eraan en die vertelde dat zij ook een poesje gehad hadden, maar die was nu dood! Hij is hier vrijdag nog geweest en het diertje was echt niet ziek ofzo. Ik was uberhaupt al te verbaasd om te vragen wat er gebeurd was, en toen ging ze verder. "Na de vakantie krijgen we een nieuw poesje, want als we het nu doen, dan poept hij te veel als we op vakantie zijn" OMG Arm dier! Zulke mensen kunnen toch geen dieren blijven aanschaffen= Is daar dan echt niets aan te doen?