Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Wees blij dat ie het niet wil. Blikvoer voegt niets toe aan de voeding, het is 90% water en voor de rest troep.
Brokjes zijn veel beter. Of probeer een vers vlees (uit de diepvries van een dierenspeciaalzaak).
Wuis schreef:Maar hij eet wel brokjes zeg je. Dat is voldoende hoor (mits het geen whiskas ofzo is)
Mystica schreef:Ik heb hier 3 kittens in huis. Als ik ze eten geef, komen ze er alle drie aanrennen en gaan staan schooieren, maar zo gauw het op het bordje ligt, gaat 1 van de kittens weg. Deze poes eet helemaal geen blikvoer, geen vlees en ook geen plakje ham oid waar katten normaal gesproken een moord voor plegen. Er staan altijd brokjes voor ze, dus verhongeren zal hij niet, ziet er ook prima uit ( is de grootste en dikste). Maar ik vind het zielig voor hem dat hij altijd bot vangt als de anderen eten krijgen en dat hij dan maar weer afdruipt. Waarom eet hij geen vlees? Krijgt hij met alleen de brokjes wel genoeg binnen? Hij heeft nog nooit blikvoer oid gegeten trouwens, dus het is niet iets wat ineens begonnen is.
Mystica schreef:Wel wil ze altijd een stuk sla als ik de muizen en hamsters voer.DAT gaat er dan wel weer in