Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:ik weet van mijn opleiding dat bloed in urine met het blote oog zo goed als niet te zien is
en uit ervaring dat je bloed op een gegeven moment echt wel ziet hoor. Vaak is dat de eerste klacht waar mensen mee komen. Het kan zijn dat er bloed in de urine zit terwijl je het niet ziet, maar ik zie toch wekelijks dieren met rode urine voorbij komen, en dan is het eigenlijk ook altijd bloed (tenzij het een konijntje is dus, alhoewel ik er ook wel eens eentje heb meegemaakt met rode urine wat wel bloed was). LiSSy schreef:de dingen die jij opnoemt heeft ze niet.
wel krijgt ze zich niet meer zo goed schoon daaronder. dat doe ik nu dus voor haar met tissues en lauw water (wat gekookt heeft) zo'n 1x per week.
ze is goed zindelijk al keutelt ze de laatste paar weken wel meer door de hele kooi ipv alleen op de bak. plassen heb ik haar nog niet buiten de bak zien doen
ellebel: ik weet van mijn opleiding dat bloed in urine met het blote oog zo goed als niet te zien is, dus zou deze verkleuring geen bloed moeten zijn, maar wat anders...
) is gelukkig niet nat, maar het koekt gewoon aan. ik let er altijd erg op en als ik het te vies vind maak ik het meteen even schoon LiSSy schreef:het is inderdaad een vrouwtje, niet gesterilliseerd. maar om nu meteen te roepen dat het baarmoederhalskanker kan zijn vind ik wel erg voorbarig... ik heb dezelfde site gelezen als waar jij het waarschijnlijk vandaan hebt en daar noemen ze ook nog heel wat andere totaal niet ernstige dingen.
haar bips (zoals ik het altijd noem) is gelukkig niet nat, maar het koekt gewoon aan. ik let er altijd erg op en als ik het te vies vind maak ik het meteen even schoon
En omdat ze er nog maar nét optijd bij was, heeft ze het nog maar net overleefd, ze is nu nog aan het herstellen.