Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ik zou me niet zo druk maken hij gaat vanzelf wel eten als hij echt honger krijgt hoor, niet te veel op hem letten en tutten gewoon in de gaten houden
cissy schreef:Citaat:ik zou me niet zo druk maken hij gaat vanzelf wel eten als hij echt honger krijgt hoor, niet te veel op hem letten en tutten gewoon in de gaten houden
als een kat niet eet wordt ie misselijk en als ie misselijk is wil ie niet eten, dus wat denkt je dat er gebeurt als ie dat lang volhoudt!
ik heb er eentje verloren door niet willen eten, zorg dat ie blijft eten, desnoods dwangvoeren!
Chubby schreef:Is het niet normaal dat jij dat niet eerder hebt gehoord, of dat katten die misselijk zijn niet willen eten en dit levensgevaarlijk is? Dat laatste is namelijk zéker een groot risico bij katten!
Je zou eventueel kunnen beoordelen of je vers vlees wilt gaan voeren TS, dit is ontzettend goed voor gezonde maar zeker ook voor katten met blaas- of nierproblemen.. In vergelijking met gewone brok is vers voeren wat duurder, maar vergeleken met de speciale brok die je nu moet voeren zul je met vers niet veel duurder uit zijn..
Chubby schreef:Is het niet normaal dat jij dat niet eerder hebt gehoord, of dat katten die misselijk zijn niet willen eten en dit levensgevaarlijk is? Dat laatste is namelijk zéker een groot risico bij katten!
Je zou eventueel kunnen beoordelen of je vers vlees wilt gaan voeren TS, dit is ontzettend goed voor gezonde maar zeker ook voor katten met blaas- of nierproblemen.. In vergelijking met gewone brok is vers voeren wat duurder, maar vergeleken met de speciale brok die je nu moet voeren zul je met vers niet veel duurder uit zijn..
Citaat:De zakken Urinary kosten hier 15 euro incl BTW voor 1,5 kilo. Zal bij TS wel ongeveer hetzelfde zijn.
Nu heb ik voer wat uitkomt op 12 euro per kilo en deze zakken gaan per 3 kilo.