De kat Jinx

De slang Juul :

Close up:

met een muisje:

Als hij bijna moet vervellen, krijgt hij een wazige gloed over zijn heen en "blauwe" ogen:

Drinkend:

En de muizenfamilie (waarvan ik deze week 2 nestjes krijg):

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMarit schreef:Ik zou het ook niet kunnen hoor, muisjes levend voeren .. maar ik vind het wel een mooie slang! Laat je die nou ook gewoon 'los' door huis? Of was dat alleen voor de foto
Veirl schreef:xMarit schreef:Ik zou het ook niet kunnen hoor, muisjes levend voeren .. maar ik vind het wel een mooie slang! Laat je die nou ook gewoon 'los' door huis? Of was dat alleen voor de foto
En waarom vind je dat niet kunnen dan ?
Maar goed. Ik vraag mij nu toch af: laat je je slang gewoon los (wilde zeggen loslopen, maar goed), uit zijn kooi enz?
Cameee schreef:Wauw zo'n kat zou ik nou ook willen hebben! Géweldig mooi beest!![]()
Tja, over de slang zal ik maar niks zeggen, ik hou daar niet zo van!(Al vind ik het stoer wel zo'n grote slang)
Caira schreef:AH arme muisjes, en als de slang groot genoeg is dan krijgt hij de poes?
Puchje schreef:Wow gaaf
Is een python nou een gif- of een wurgslang?
Hoe ga je met haar om dan? Hoe lang is ze, hoe zwaar?
Ik vind het een heeeeeel gaaf beest
Essssss schreef:Ah, geweldig he al die diertjes. Is je slang een Python? Mijn broer had namelijk precies dezelfde, 2. Alleen die heeft hij na heel veel jaren jammer genoeg weer verkocht.
Hele lieve muisjes. Lijkt precies op ons, wij hadden ook slangen, en muizen, en ratten ook. Lieve beestjes.
blauw00gje schreef:Die poes is grappig
En die slang is gewoon súper vet! Vind ik nou echt vet om te zien!