Behalve als wij de mens op bed liggen en proberen te slapen! Beetje cru gezegd, maar soms lijkt het alsof ze zich van kant maakt! Wat een geluid komt eraf!
Wat het probleem is:
Ze houdt er erg van om aan de bovenkant van haar kooi te gaan knagen! En niet zo'n beetje ook!! Zelfs de buren hebben last van de herrie, zo hard gaat het eraan toe!
Heb vanalles geprobeert:
1. Snoepje in wc rolletje met hooi (zodat ze tijdje bezig is) (En wat ook niet helpt)
2. Speeltjes in haar kooi (doet ze alleen overdag wat mee)
3. Anti-bijt erop! (heeft 1 week geholpen)
4. Haar laten schrikken als ze aan het knagen was.
5. Haar corrigeren.
6. Haar negeren.
7. Haar bijna de nek omgedraaien

8. Haar ergens anders zetten in huis (wat ook niet helpt, je hoort het nog alsof het naast je oor gebeurt)
9. Een maatje (hielp ook niks) (maatje is trouwens ondertussen ookal overleden)
10. Haar NOG meer aandacht geven voor het slapen gaan (maakt ook geen verschil)
11. Haar geen aandacht geven (maakt ookal geen verschil)
12. Haar meenemen naar stal zodat ze daar lekker kan rondhuppelen

14. Knaagsteen zit ze niet aan, heb er 2 inliggen.
15. Snoepjes vindt ze lekker

16. Een andere kooi, maar daarbij vindt ze ook een manier om me te terroriseren!
Wie o wie kan me helpen??? Want ben echt ten einde raad! Heb soms echt neiging van: Ja sorry schat, de deur uit!
Maar kan dat gewoon niet maken. Heb er zelf voor gekozen om haar te kopen, dus moet ook de consequentie's accepteren!
Maar ik moet gewoon naar boven toe sluipen, want als ze me eenmaal hoort: Ja je raad het al

Licht aandoen?? Onee hoef ik niet te proberen!
Het lijkt soms net of ik een insluiper ben in me eigen huis, en dat me konijn de baas is in het huis!
Dus plzz help me, dit gaat echt niet langer!!