Het is werkelijk zó'n lieverd...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLienepienx schreef:Oh god.. wat een schatje zegMaar wat mager, hoe mensen dat zomaar kunnen doen he. Hij kijkt wel lekker vrolijk moet ik zeggen, vond het waarschijnlijk erg leuk dat jij hem wat aandacht wilde geven.
Bij ons asiel laten ze trouwens geen mensen zomaar met de honden lopen. Wilde ik ooit een keer gaan doen, met zijn tante en nichtje, maar daar deden ze niet aan.
Wuis schreef:xLienepienx schreef:Oh god.. wat een schatje zegMaar wat mager, hoe mensen dat zomaar kunnen doen he. Hij kijkt wel lekker vrolijk moet ik zeggen, vond het waarschijnlijk erg leuk dat jij hem wat aandacht wilde geven.
Bij ons asiel laten ze trouwens geen mensen zomaar met de honden lopen. Wilde ik ooit een keer gaan doen, met zijn tante en nichtje, maar daar deden ze niet aan.
Ik loop stage in het asiel, ben er vrijwillig, heb in de vakantie gewerkt in het hondenpension van het asiel en doe de kattenwebsite van het asiel.Ik ben er dus heel vaak.
Dus ik kan in principe doen met de honden wat ik wil..
@Moosje: Of hij met kinderen kan weet ik niet. Hij kan in ieder geval niet samen met katten, die verscheurt hij.Als hij een kat ziet is hij daar volledig op gefixeerd.
Ik heb hem nog maar één middagje meegemaakt natuurlijk dus ik kan er nog niet veel over zeggen (hij is er volgens mij pas sinds gister). Het enige wat ik tot nu toe weet is dat hij graag met balletjes speelt en ontzettend lief is.
Hoe hij met andere honden samen gaat weet ik ook nog niet. Ik had hem naast mijn lievelingshond op de speelweide en daar reageerde hij goed op, maar dat was een teef, dus daar kan dat ook van komen.
Moosje schreef:Jammer van de katten...
Is zijn leeftijd bekend? Of geschat?