Ik heb ook een kruising dobermann (x labrador) hij lijkt het meest op een dobermann. Hij wordt als ie het haalt in februari 16 jaar oud. Op zich is ie nog behoorlijk fit, hij rent en speelt nog best wel veel en schijnt ook nog steeds niet erg vlug moe te worden. Het is altijd een hele drukke hond geweest.
Ik zal vanavond een kijken of ik een recente foto van hem kan vinden.
Haha, ik heb ook een kruising labrador x dobermann (vader was de dobermann) zal proberen straks thuis een foto te zoeken! Onze is gans zwart, heeft wel een bruine schijn waar de dobermann bruin is (vooral in de zomer) Is nu 9 jaar, maar nog altijd zo zot als een pup!!
Wij zouden ook een pup uit die combinatie krijgen, maar dat ging niet door omdat mijn vriend en ik uit elkaar gingen en ik niet de financiele middelen had voor een pup.
Hier een foto van ons oudje Sando. Deze is van vorig jaar. Ik zal binnenkort wel eens een paar nieuwe van hem maken. Hij is dus 16 jaar nu en een kruising dobermann x labrador.
Wij hebben ook een dobermann. Tini van Rijn ken ik ook. Zij trainde altijd bij ons met haar honden. Heeft redelijk goede honden. Onze hond is een Jivago kind. En Jivago is een hond die bij Jaap van Gelder vandaan komt. Zeer goede fokker met zeer goede sport honden. Foto's van mijn dober
Leuke honden hebben jullie ook! Die van jou lijkt veel meer op een labrador dan die van ons Toke. Leuk beestje. Wel groot zo te zien? Hoe oud is hij/zij?
Wij hebben vroeger een Dobermann gehad, geweldig beest was dat Super vriendelijk en lief, kon alles met d'r doen. Als ik zelf een hond zou nemen, zou ik ook zeker aan een Dobermann denken.
Ik heb vanmiddag gespeeld op de speelweide met een Dobermann die net bij ons in het asiel zit. Het arme dier is uitgemergeld, maar toch nog zó dol op aandacht en met balletjes spelen. Ik zal binnen een foto plaatsen.
Ook hier iemand met een kruising benner senner. Het is een echte dober maar met een hoog knuffelgehalte van de benner... Hij is door de castratie inmiddels een tikkie dikker geworden dan op de foto,maar dan hebben jullie een indicatie van zijn uiterlijk.