Even geleden zocht ik namen voor mijn nieuw hamster. Nu zoek ik namen voor 2 poezen. Bij mijn papa komen er sins enkele weken zwerfkatjes. En die zijn tot nu toe naamloos. Ik zoek iets speciaal. Zoals
Wat ik doe bij een nieuw dier is even de tijd nemen om te kijken hoe het karakter is. Dan vindt ik daar binnen een paar dagen een passende naam er bij. Kan je wat meer vertellen over de katjes? Mannetjes, vrouwtjes? Kleur? Hoe gedragen ze zich?
Enkele kattennamen uit mijn omgeving; Sky Muis Zwartje Bliss Poezebeest Zoey Snowy Kittekat
blazing blizzard roepnaam blizzy mini me roepnaam mini stripe zorro roepnaam zorro tommy knocker roepnaam tommy ik wilde altijd 2 namen hebben bij me katten
Onze katten heten Puk (afgekort van Pucca), Juno [djoeno] en de nieuwste aanwinst heet Sterre.
bij die laatste zit een apart verhaal; ze is nu 12 week en toen ze hier net was (nu 2week) liep ze constant als een blij schaap achter alles en iedereen aan door het huis heen, waarbij ze haar staart plat over haar rug legde. Door het uitzicht wat wij van haar dus getoond kregen kwam dus het idee om haar toepasselijk Sterre te noemen