Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amanda schreef:Consult is vaak 150% of 200% van de normale consultprijs. Medicijnen zijn gewoon dezelfde prijs.
Hoe is het nu met je konijn?
benangelique schreef:de kosten van de praktijk waar ik naar toe ga, liggen gelijk aan de kosten die Babsiej beschrijft.
ik heb de afgelopen 2 maanden al ruim 400 euro aan kosten uitgegeven aan de konijnen, waarom krijgen die beesten werkelijk altijd wat in het weekend?
jammer dat er geen konijnenverzekering bestaat...
Meissie17 schreef:benangelique schreef:de kosten van de praktijk waar ik naar toe ga, liggen gelijk aan de kosten die Babsiej beschrijft.
ik heb de afgelopen 2 maanden al ruim 400 euro aan kosten uitgegeven aan de konijnen, waarom krijgen die beesten werkelijk altijd wat in het weekend?
jammer dat er geen konijnenverzekering bestaat...
Inderdaad, heb hier ook hard na lopen zoeken maar niks gevonden helaas. Hoeveel konijnen heb jij dan ??
ThaGirl schreef:Jeetje wat is het duur. Toen onze dierenarts voor m'n paard, op zondag, aan huis moest komen. paard werd gehecht, kreeg anti biotica, tetanis prik en berg verband. En dat kostte maar 180 euro.
Vind 130euro dus erg veel geld voor een konijn/rat.
benangelique schreef:hm, nu ik het zo optel zit ik al bijna aan de 500 euro.... zijn heel wat mensen die me voor gek zouden verklaren dat ik dat aan konijnen uitgeef.