Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aims schreef:Laat je vriendin bellen
Valentijn schreef:Ik bel maandag de dierenarts even op, maar waarom de dierenambulance ook bellen?
silvana schreef:Heeft het dierenasiel geen chiplezer?In roosendaal zit er toch èèn?
ivar schreef:Dat is waar, maar het kost ook geld en dat heeft valentijn niet.
Dus wat zou dan de beste optie zijn voor de kat? Ik weet het niet en geef alleen een eventuele andere keuze mogelijkheid aan. Moet eerlijk zeggen dat ik beide opties niet heel aantrekkelijk vind.
Valentijn zal gerust heel erg haar best doen om goed voor de kat te zorgen, maar alles wat geld kost zal voor haar waarschijnlijk een probleem zijn.
Het asiel zal ook haar best doen om voor de kat te zorgen, het dier zal eerst een poosje in quarantaine in een stalen kooitje moeten. Daarna mag ze met meerdere katten in een cattery (soort van huiskamer met buitenuitloop) en als het baasje niet komt dan zoeken ze een ander baasje voor de kat die goed voor het dier zorgt en hem/haar een nieuw tehuis geeft.
Ook zal het dierenasiel de benodigde dierenartskosten betalen als het dier naar deze dierenarts moet wat valentijn weer niet kan (wel wil)
De keuze blijft moeilijk en het is te hopen dat de eigenaar snel gevonden wordt.
x_Mliss schreef:Ja dan zit hij 24/7 in een staale hokkie.
Ik zou dan persoonlijk alles op alles zetten om zelf de eigenaresse te zoeken.
Want al kunnen ze niemand er voor vinden verkopen ze hem ook zo weer door.
Als het allemaal telang duurt.
ivar schreef:Dat is waar, maar het kost ook geld en dat heeft valentijn niet.
x_Mliss schreef:Want al kunnen ze niemand er voor vinden verkopen ze hem ook zo weer door.