Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superpluisje schreef:Mijn hond schrokt ook zo snel haar eten op maar naarmate ze ouder wordt, wordt het wel minder.
Volgens mij kan je hier verder weinig aan doen, misschien een steen in haar voerbak dat ze iets meer moeite moet doen om de brokjes te pakken...
Hoezo hou je de hond niet aangelijnd naast (dat ze niet trekt) en laat je haar in het bos of uitlaatveld los zodat ze leert daar haar behoefte te doen.
maj0 schreef:en superpluisje. NOg vaker uit hij gaat al zowat 5 a 6 keer per dag. Terwijl de meeste honden ma 2 of 3 keer worden uitgelaten
maj0 schreef:Oke kunnen we ook wel proberen met een slipketting. Met halve slip wat hij nu heeft helpt het niet echt.
Dus aan het eet probleem is niet veel te doen?
Bedankt voor je hulp falling
Pinkybubble dat is ook lastig jah, die van ons wil niet na binnen helemaal niet dan kan hij in 1 keer heel goed rondsnuffelen haha hij wil heel graag spelen en rondrennen. Maar hij is zo druk dat de meeste mensen hem eng vinden
maj0 schreef:Speelt ze met andere hondjes dan? of blijft ze daar ver uit de buurt?
Nannes wat jij zegt heb ik ok al geprobeerd. Dat snapt ie goed maar ja, gaat daarna weer net zo hard verder haha. heb een keer een half uur vol gehouden daarna hield ie nog niet op
roylinde schreef:en ga alsjeblieft niet grijpen naar slipkertingen, haftjecks (halve slipkertingen) of haltie's of gentellieader's
daar verpest je het mee!
maj0 schreef:Speelt ze met andere hondjes dan? of blijft ze daar ver uit de buurt?
Nannes wat jij zegt heb ik ok al geprobeerd. Dat snapt ie goed maar ja, gaat daarna weer net zo hard verder haha. heb een keer een half uur vol gehouden daarna hield ie nog niet op
Boertjes schreef:roylinde schreef:en ga alsjeblieft niet grijpen naar slipkertingen, haftjecks (halve slipkertingen) of haltie's of gentellieader's
daar verpest je het mee!
Als je een slipketting op de juiste manier kan gebruiken werkt hij prima en heb je hem later helemaal niet meer nodig. De rest zou ik persoonlijk ook nooit van mn leven gebruiken.